Kan op geen enkele manier inloggen op de wifi booster om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat dacht ik al Bert. Dat is nu juist het probleem dat ik niet kan inloggen op mijn wifibooster.
Als je wilt inloggen op je wifibooster, zul je eerst moeten weten wat het IP adres is waar je de wifibooster op kunt bereiken, dus welk IP adres je C7 heeft gehad van je modem.
Dat IP adres staat in je modem onder Verbonden apparaten.
Volg de volgende stappen om eerst in te loggen in je modem:
Klik hier -> Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo
Als je dan het IP adres hebt, kun je met een browser in de C7 komen door in de browserbalk dat IP adres te typen op de volgende wijze: voorbeeld 192.168.178.54 en dan enter.
Hallo @jwkeuning , het is alweer even stil in dit topic.
Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen met de geboden tips?
Ik had dit als oplossing aangemerkt, dus dacht dat het daarmee duidelijk was dat een en ander opgelost is. Met dank voor de ondersteuning. Hgrt. Jan Willem Keuning
Ah, bedankt voor de toelichting @jwkeuning . Ik twijfelde even. Soms kan er een verschil zitten in wat "het beste antwoord" is en of het ook gelukt is.
Bedankt voor de bevestiging. Mooi dat het is gelukt. We zullen het topic sluiten 🙂
Mocht je in de toekomst weer onze hulp kunnen gebruiken, dan zien wij je graag weer terug.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.