1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
jwkeuning

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inloggen wifi booster Model Ziggo C7

Kan op geen enkele manier inloggen op de wifi booster om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen.

Oplossingen
25 Reacties 25
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes
jwkeuning
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat dacht ik al Bert. Dat is nu juist het probleem dat ik niet kan inloggen op mijn wifibooster.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78761Posts
  • 5319Oplossingen
  • 23519Likes

Als je wilt inloggen op je wifibooster, zul je eerst moeten weten wat het IP adres is waar je de wifibooster op kunt bereiken, dus welk IP adres je C7 heeft gehad van je modem.

Dat IP adres staat in je modem onder Verbonden apparaten.

Volg de volgende stappen om eerst in te loggen in je modem: 

Klik hier -> Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo

 

Als je dan het IP adres hebt, kun je met een browser in de C7 komen door in de browserbalk dat IP adres te typen op de volgende wijze: voorbeeld 192.168.178.54 en dan enter.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1547Posts
  • 236Oplossingen
  • 658Likes

Hallo @jwkeuning , het is alweer even stil in dit topic. 
Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen met de geboden tips? 

jwkeuning
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik had dit als oplossing aangemerkt, dus dacht dat het daarmee duidelijk was dat een en ander opgelost is. Met dank voor de ondersteuning. Hgrt. Jan Willem Keuning

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1547Posts
  • 236Oplossingen
  • 658Likes

Ah, bedankt voor de toelichting @jwkeuning . Ik twijfelde even. Soms kan er een verschil zitten in wat "het beste antwoord" is en of het ook gelukt is. 
Bedankt voor de bevestiging. Mooi dat het is gelukt. We zullen het topic sluiten 🙂 

Mocht je in de toekomst weer onze hulp kunnen gebruiken, dan zien wij je graag weer terug.