Kan op geen enkele manier inloggen op de wifi booster om de netwerknaam en wachtwoord te wijzigen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je wilt inloggen op je wifibooster, zul je eerst moeten weten wat het IP adres is waar je de wifibooster op kunt bereiken, dus welk IP adres je C7 heeft gehad van je modem.
Dat IP adres staat in je modem onder Verbonden apparaten.
Volg de volgende stappen om eerst in te loggen in je modem:
Klik hier -> Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo
Als je dan het IP adres hebt, kun je met een browser in de C7 komen door in de browserbalk dat IP adres te typen op de volgende wijze: voorbeeld 192.168.178.54 en dan enter.
Hallo @jwkeuning , het is alweer even stil in dit topic.
Is het inmiddels wel gelukt om in te loggen met de geboden tips?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de C7 aangesloten met een netwerkkabel op je modem?
Zo nee, sluit hem dan eerst aan en start de C7 opnieuw op.
Gebruik je het IP adres van de C7 in je browser?
Dat zou moeten werken.
Soms werkt deze link als je verder geen wifiboosters hebt: http://ziggo-ap/
Deze link werkt niet, dan kom ik op de website van ziggo.nl
Ik heb de links te dicht op elkaar gezet, ik bedoel deze: http://ziggo-ap/ om in je C7 te komen.
Ook deze heb ik al vele malen geprobeerd. Ook het IP-adres van de booster werkt niet. Kan het zijn dat het te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van Safari?
Helaas ken ik Safari niet, zie er wel meer problemen mee, de laatste tijd.
Kun je een andere browser proberen?
Hallo Bert, Heb alle voor mij bekende stappenplannen uitgevoerd in Safari en Chrome. Allebei geen oplossing.
Het lijkt erop dat je de C7 eens volledig moet resetten.
Druk 30 seconden de resetknop in, alles staat dan zoals je hem kreeg.
Geen toegang om netwerknaam te wijzigen. Downloadsnelheid was bij 300 Mbps is nu 60 Mbps
Inmiddels download ongeveer 300Mbps
Werkt alles weer naar wens sinds de reset @jwkeuning?
Vorige week vrijdag heb ik gemeld dat ik de netwerknaam niet kon wijzigen (niet inloggen bij de wifibooster) na de reset en dat inmiddels de download snelheid weer op het oude peil was.
Het lukt je nog steeds niet om de netwerknaam van de wifibooster te wijzigen @jwkeuning? Is het IP adres nog steeds onbereikbaar? Zo ja, stuur dan een screenshot van hetgeen wat je te zien krijgt.
Dit is niet de inlogpagina van een wifibooster C7.
Wat gebeurt er als je op deze link klikt? http://192.168.178.31/
Zowel in Safari als Chrome gebeurt er niets.
Is 31 dan wel het IP adres van je C7?
Dit IP adres kun je vinden in je modem.
Dat kan ook het IP adres zijn van het apparaat wat verbinding maakt met de C7.
Kijk in je modem onder Verbonden apparaten, dan weet je zeker wat de C7 voor IP adres heeft.
Goedemorgen Bert: Hoe "kijk ik in mijn modem"?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.