Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik weet niet meet hoe ik via webmail bij mijn mail account kan komen. Inloggen met de gegevens van mijn ziggo werkt in ieder geval niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Wiggert63,
Welkom op de Community!
Vervelend dat je niet in de webmail komt!
Al zijn de inloggegevens van Mijn Ziggo en de webmail vaak niet hetzelfde.
Wel kan je het wachtwoord van de webmail wijzigen door in te loggen op Mijn Ziggo,
Via '’Producten'’, '’Internet'’ en '’wachtwoord en alias beheren'’ kun je dat doen 🙂
Goedemiddag @Wiggert63,
Welkom op de Community!
Vervelend dat je niet in de webmail komt!
Al zijn de inloggegevens van Mijn Ziggo en de webmail vaak niet hetzelfde.
Wel kan je het wachtwoord van de webmail wijzigen door in te loggen op Mijn Ziggo,
Via '’Producten'’, '’Internet'’ en '’wachtwoord en alias beheren'’ kun je dat doen 🙂
Inloggen op webmail Ziggo geeft nog altijd hetzelfde probleem. Is al de tweede dag. Ernstig.
@Patraeus zeker irritant en balen. Wij vinden dat ook niet leuk.
Er is daarom met man en macht aan gewerkt en alles zou weer moeten werken. Wis desnoods vooraf je cache en cookies wel even, dan komt het goed!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...