ha.k

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Inloggen op ziggo webmail: Er is een fout opgetreden

Inloggen op webmail niet mogelijk, krijg de melding:

 

Er is een fout opgetreden.

Probeer het nogmaals.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ha.k
Topicstarter
Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Spontaan doet alles het weer hier.

Bekijk in context

8 Reacties 8
ha.k
Topicstarter
Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

aanvulling:

Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels andere browsers geprobeerd, zonder resultaat. Bij andere email adressen uit mijn gezin bestaat dit probleem niet.

Misschien omdat Ziggo op dat moment webmail aanpaste?

Graag oplossen!

lterheijne

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar hetzelfde probleem en krijg dezelfde foutmelding. @Ziggo : Is er sprake van een storing?

ha.k
Topicstarter
Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Heeft het iets te maken met de "nieuwe" layout van de webmail, als ik op een ander account inlog kon ik met de button rechtsboven uitloggen. en nu is die knop weer weg. ZIE BIJLAGE

ha.k
Topicstarter
Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

en nu is de knop er weer? Zie bijlage

ha.k
Topicstarter
Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Spontaan doet alles het weer hier.

hslotman

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde probleem, opnieuw. In januari ook al gemeld en na een berichtje van Ziggo om het nog eens te proberen werkte het, geen idee waarom. Nu werkt het dus weer niet. Op mijn i-pad werkt het wel maar op mijn windows surface laptop niet.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@hslotman ja, net als je blijkbaar even relaxed door je mailbox wil spitten: storing. Sorry daarvoor, ik snap dat dit irritant is.

Het lijkt me trouwens geen algehele storing: dan had je het nergens kunnen inzien. Kan je eens je browsercookies en cache wissen? Of een andere browser pakken? Hoe ver kom je dan?

Vaak is het na enkele uren weer beschikbaar. We horen het graag!

hslotman

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het probleem ondertussen al enkele weken en probeer net nog een keer in te loggen zonder cookies/cache te wissen en nu werkt het weer. Is er dan toch iets aan de kant van Ziggo gedaan waardoor het weer werkt?

Uitgelicht topic