Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Inloggen op webmail niet mogelijk, krijg de melding:
Er is een fout opgetreden.
Probeer het nogmaals.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing!
Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?
Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing!
Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?
@Lotte schreef:Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing!
Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?
Misschien omdat Ziggo op dat moment webmail aanpaste?
Blijkbaar weet de voorkant niet wat de achterkant doet of, anders gezegd, informeert de achterkant de voorkant niet i.v.m. geplande acties.
Links- of rechts om, is het een slechte en klant onvriendelijk zaak !
Goedemorgen,
Ook ik kan sinds afgelopen vrijdagochtend niet meer inloggen in ziggo mail,
(Er is een fout opgetreden, Probeer het nogmaals)
ik heb vrijdagmiddag via de ziggo klantenservice contact gehad met een medewerker en verschillende pogingen gedaan via verschillende browsers en het wijzigen van mijn wachtwoord. helaas tot op heden nog niet mogelijk om in te kunnen loggen.
Wat wordt er bedoeld met opgelost, want bij mij is het nog niet opgelost.
Zelfde hier. Probleem doet zich al 24-48 voor. Graag oplossen
Sinds vanmiddag (maandag 17 januari) werkt het weer. Ik hoop dat dit voor andere gebruikers ook het geval is
Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels wachtwoord gewijzigd en andere browsers geprobeerd, zonder resultaat.
Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels wachtwoord gewijzigd en andere browsers geprobeerd, zonder resultaat. Bij andere email adressen uit mijn gezin bestaat dit probleem niet.
Goedemiddag iedereen,
Wat rot dat jullie nog steeds problemen ervaren 😞 Ik lees hier dat het inloggen via webmail op dit moment in onderzoek is maar het wel moet lukken als je een emailprogramma gebruikt. Ik ben dan ook benieuwd of dit ook jullie ervaring is. We horen het graag.
Hallo Mariska,
heb vanmiddag weer toegang op mijn PC en ook op mijn iphone kunnen instellen. Werkt weer goed
Werkt bij mij weer via Ziggo webmail. Heeft het ca 48 uur niet gedaan
Super om te lezen, dankjewel voor jullie terugkoppeling! Ik zie dat het probleem aan deze kant ook volledig is afgemeld. Mocht er in de toekomst iets zijn dan zien we jullie graag terug op de Community en voor nu: Een fijn weekend!
Nou bij mij nog steeds problemen met webmail op android als ik via chrome inlog krijg ik verbindingsfout dit is al dagen zo
Wat naar dat het allemaal niet lekker werkt! @Wims280 Begrijp ik goed dat het op je toestel niet goed werkt via de app en ook de webmail je in de steek laat?
Wil je eerst eens proberen om de cookies te verwijderen van Google Chrome en wil je dan nog eens proberen om in te loggen? Als dat gelukt is, probeer dan de app op je telefoon opnieuw in te stellen voor de mail.
E-mail instellen | Klantenservice | Ziggo
Is opgelost bedankt het werkt weer
Super! @Wims280
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...