Eric63

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op webmail: Er is een fout opgetreden

Inloggen op webmail niet mogelijk, krijg de melding:

 

Er is een fout opgetreden.

Probeer het nogmaals.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing! 

 

Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?

Bekijk in context

16 Reacties 16
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing! 

 

Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Lotte  schreef:

Goedemiddag @Eric63, een warm welkom op de Ziggo Community! Helaas is dit een bekend probleem 😞 We werken heel hard aan een oplossing! 

 

Edit (Mark): Inmiddels moet dit opgelost zijn, bij jou ook Eric?



Misschien omdat Ziggo op dat moment webmail aanpaste?

Blijkbaar weet de voorkant niet wat de achterkant doet of, anders gezegd, informeert de achterkant de voorkant niet i.v.m. geplande acties.

Links- of rechts om, is het een slechte en klant onvriendelijk zaak !

Overtimer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Ook ik kan sinds afgelopen vrijdagochtend niet meer inloggen in ziggo mail,

(Er is een fout opgetreden, Probeer het nogmaals)

ik heb vrijdagmiddag via de ziggo klantenservice contact gehad met een medewerker en verschillende pogingen gedaan via verschillende browsers en het wijzigen van mijn wachtwoord. helaas tot op heden nog niet mogelijk om in te kunnen loggen. 

Mo1966

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat wordt er bedoeld met opgelost, want bij mij is het nog niet opgelost.

 

PeterGeorgiou

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde hier. Probleem doet zich al 24-48 voor. Graag oplossen

Overtimer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds vanmiddag (maandag 17 januari) werkt het weer. Ik hoop dat dit voor andere gebruikers ook het geval is

 

CBE

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels wachtwoord gewijzigd en andere browsers geprobeerd, zonder resultaat.

CBE

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels wachtwoord gewijzigd en andere browsers geprobeerd, zonder resultaat. Bij andere email adressen uit mijn gezin bestaat dit probleem niet.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Goedemiddag iedereen, 

Wat rot dat jullie nog steeds problemen ervaren 😞 Ik lees hier dat het inloggen via webmail op dit moment in onderzoek is maar het wel moet lukken als je een emailprogramma gebruikt. Ik ben dan ook benieuwd of dit ook jullie ervaring is. We horen het graag. 

Overtimer

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Mariska,

heb vanmiddag weer toegang op mijn PC en ook op mijn iphone kunnen instellen. Werkt weer goed

PeterGeorgiou

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt bij mij weer via Ziggo webmail. Heeft het ca 48 uur niet gedaan

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Super om te lezen, dankjewel voor jullie terugkoppeling! Ik zie dat het probleem aan deze kant ook volledig is afgemeld. Mocht er in de toekomst iets zijn dan zien we jullie graag terug op de Community en voor nu: Een fijn weekend!

Wims280

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Nou bij mij nog steeds problemen met webmail op android als ik via chrome inlog krijg ik verbindingsfout dit is al dagen zo

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Wat naar dat het allemaal niet lekker werkt! @Wims280 Begrijp ik goed dat het op je toestel niet goed werkt via de app en ook de webmail je in de steek laat? 

Wil je eerst eens proberen om de cookies te verwijderen van Google Chrome en wil je dan nog eens proberen om in te loggen? Als dat gelukt is, probeer dan de app op je telefoon opnieuw in te stellen voor de mail.

E-mail instellen | Klantenservice | Ziggo 

Wims280

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Is opgelost bedankt het werkt weer

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Super! @Wims280

Uitgelicht topic