chate000

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Inloggen op webmail: Er is een fout opgetreden

Goedemiddag,

 

Ik krijg als ik wil inloggen op de webmail de melding: "Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals."

Dit is al vanaf gisteravond en ik kan nog steeds niet inloggen zowel op de laptop als op de tablet.

ik hoorde (ik ben slechtziend en maak gebruik van spraaksoftware) dat het iets bekend bij jullie is maar hebben jullie enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

 

Vriendelijke groetjes Monique

33 Reacties 33
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@chate000  schreef:

Weet iemand misschien hoe ik de agenda kan koppelen met de windows mail en of dit mogelijk is.


Graag even apart topic starten. Dit heeft niets te maken met dit onderwerp.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@chate000 Ik bedoel een agenda die in Outlook ingebakken zit.

Ik begrijp nu dat Outlook te veel functies en mogelijkheden bevat om helder en duidelijk door spraaksoftware weergegeven te geven en dat is ook zo met een online Microsoft account.

 

Ik weet verder onvoldoende van spraaksoftware en de mogelijkheden daarvan met bepaalde programma's.

Hopelijk komt er snel iemand langs die hier meer van weet.

 

Ik vraag @AoxoMoxoA er even bij, mogelijk weet die meer om je de weg te wijzen.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

Veel succes gewenst verder.🙂

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dankjewel Bert voor het meedenken waardeer ik zeer.

Je loopt tegen zoveel dingen aan als je zeer slechtziend bent en dan is het altijd fijn als mensen met je meedenken.

Tot nu toe kan ik nog steeds niet inloggen en dus ook niet bij de agenda.

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

@chate000 

 

Hier AoxoMoxoA, die weliswaar nauwelijks ervaring  heef met het toepassen van spraaksoftware, maar wel met Outlook. In ieder geval de de desktop versie uit Office 365.

 

Zojuist heb ik bekeken wat spraaksoftware in Outlook betekent. Als ik het goed begrepen heb dan is dit nog alleen van toepassing voor het laten voorlezen van mailberichten. Bij de agenda heb ik die mogelijkheid niet ontdekt.

 

Bij het lezen van een mail bestaat er de mogelijkheid om een functie "insluitende lezer" te activeren, waarmee het mailvenster minder druk wordt en je vervolgens het bericht kan laten voorlezen. Daarnaast zijn er wat instellingen die het volgen van het mailbericht dat voorgelezen wordt wat makkelijker kan maken. Voor het lezen van onder andere afzenders en onderwerpen op het hoofdscherm van Outlook biedt het geen oplossing, net zo min als voor de agenda.

 

Vooralsnog heb ik het idee dat je de meeste baat hebt bij je huidige oplossing. Om bovendien een leertraject in te gaan om een tijdelijk probleem de baas te kunnen, lijkt me ook niet zo handig. Het is zaak dat de moderators van Ziggo er voor kunnen zorgen dat je weer snel kunt inloggen.

 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo  AoxoMoxoA

Dankjewel voor je antwoord je en het uitzoeken je hebt me zeker geholpen.

Nee dat gaat ook niet werken want de spraaksoftware die ik gebruik SuperNova Magnifier & Speech veranderd zelf ook instellingen in windows. De makers worden helemaal gek van de update's iedere keer omdat het programma dan ook weer aangepast moet worden.

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik kan weer inloggen.......ik ga nog niet te vroeg juichen maar kan iemand mij vertellen is de layout veranderd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@chate000 De layout wordt stap voor stap gewijzigd in alle mailsoftware die op de servers van Ziggo draait.

Er is geen melding gedaan naar klanten en personeel van Ziggo omtrent deze verandering, dus iedereen was en is verrast door deze wijziging.

 

Het is ook wel verrassend  dat juist mailadressen die een gewijzigde layout hadden gekregen, nadien ook de hier genoemde foutmelding kregen.

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

O daar ben ik niet blij mee.......... moet nu weer gaan uitzoeken wat er anders is.

Ik hoorde al dingen op plaatsen die er eerst niet stonden. Ik had al een vermoeden dat dit met elkaar te maken had anders is het wel heel toevallig. Agenda is ook veranderd......zucht

Nou dat is niet zo netjes van Ziggo! 

Ik ga morgen maar verder op ontdekkingstocht.

Dankjewel Bert je bent een grote hulp voor me geweest.

ha.k

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

ik kan vanaf vandaag ook niet inloggen op ziggo webmail

Wat is de oplossing?

inloggen op andere browser werkt ook niet.

 

hetspookje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dezelfde melding bij mij. Heb sinds gisteren een probleem met mijn @Home.nl email. Andere overige email weken wel met https://www.ziggo.nl/mail. Het niet werkend email werkt verrassend wel op mijn mobiel en Mozilla thunderbird.

ha.k

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

fout: zie Bijlage 733

aanvulling:

Bij mij is dit probleem vandaag ontstaan. Inmiddels andere browsers geprobeerd, zonder resultaat. Bij andere email adressen uit mijn gezin bestaat dit probleem niet.

Misschien omdat Ziggo op dat moment webmail aanpaste?

Graag oplossen!

Heeft het iets te maken met de "nieuwe" layout van de webmail, als ik op een ander account inlog kon ik met de button rechtsboven uitloggen. en nu is die knop weer weg. ZIE BIJLAGE 032

en nu is de knop er weer? Zie bijlage 301

hetspookje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het werkt weer gelukkig. community@ziggo.com stuurde mij een bericht. Oorzaak en oplossing is gissen!

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@ha.k, er was wel een probleem met de webmail, maar deze lijkt weer verholpen te zijn. Kun je eens de browser geschiedenis verwijderen en daarna opnieuw proberen?

ha.k

Level 4
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Maud, het werkte gisteren alweer!

Uitgelicht topic