chate000

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Inloggen op webmail: Er is een fout opgetreden

Goedemiddag,

 

Ik krijg als ik wil inloggen op de webmail de melding: "Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals."

Dit is al vanaf gisteravond en ik kan nog steeds niet inloggen zowel op de laptop als op de tablet.

ik hoorde (ik ben slechtziend en maak gebruik van spraaksoftware) dat het iets bekend bij jullie is maar hebben jullie enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

 

Vriendelijke groetjes Monique

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @chate000 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Je geeft aan dat je sinds gisteravond de melding : "Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals." te zien krijgt op het moment dat je inlogt op je Ziggo e-mailaccount. Er zijn sinds gisteren meer meldingen van verschillende klanten binnengekomen die last hebben van dit probleem. Op dit moment wordt onderzocht wat er precies aan de hand is en hoe het z.s.m. opgelost kan worden. Ik heb ook jouw melding doorgegeven aan onze specilialisten zodat dit probleem ook voor jou z.s.m. wordt opgelost. 

Bekijk in context

33 Reacties 33
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Hier werkt het weer, bij jou ook?

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo Bert,

Nee nog steeds niet...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Heb je al eens een andere browser geprobeerd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@chate000 Ik kwam het zojuist ook tegen bij een mailadres via de webmail.

Bij de ene wel en de andere niet.

 

Een Ziggo moderator komt hier morgen langs.

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ja mijn man heeft mijn ziggo mail op zijn computer geprobeerd maar ook dat lukte niet. 

Het vervelende is dat ik voor mijn spraaksoftware afhankelijk ben van de chrome browser.

 

 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Bedankt Bert ik stop er mee voor vandaag en dan wacht ik het morgen weer af 😉

Fijne avond.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @chate000 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Je geeft aan dat je sinds gisteravond de melding : "Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals." te zien krijgt op het moment dat je inlogt op je Ziggo e-mailaccount. Er zijn sinds gisteren meer meldingen van verschillende klanten binnengekomen die last hebben van dit probleem. Op dit moment wordt onderzocht wat er precies aan de hand is en hoe het z.s.m. opgelost kan worden. Ik heb ook jouw melding doorgegeven aan onze specilialisten zodat dit probleem ook voor jou z.s.m. wordt opgelost. 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen Paul

Ik kan nog steeds niet inloggen dus ik hoop echt dat het vandaag opgelost word ik wil graag mijn mail beluisteren en ik gebruik ook de agenda van de ziggo mail dus ik weet nu niet wat ik vandaag moet doen 😉

Bedankt in iedergeval en ik blijf het proberen.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@chate000 Het probleem is helaas nog niet opgelost. Er wordt nog hard gewerkt aan een oplossing. Als ik een update voor je heb dan deel ik het onder dit topic. 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Is goed Paul ik luister af en toe of ik in kan loggen en en als het lukt  laat ik het ook weten.

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Paul er schiet me net iets te binnen (helder moment) kijken jullie naar het emailadres waarmee ik ben ingelogd?

Dat is namelijk van mijn man maar ik heb het nu veranderd in mijn emailadres.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@chate000 De storing raakt op dit moment alle klanten in voormalig Ziggo gebied. Kun je eens testen of inloggen in webmail lukt met de juiste gegevens? Als je daar de melding ook te zien krijgt heeft het met de algemene storing te maken. We hopen dit z.s.m. op te lossen. 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Nee dat lukt ook niet Paul.

Het is bij mij nu al vanaf donderdagavond laat.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ook ik loop hier sinds donderdag/vrijdag tegenaan. Log in met een @Home.nl adres. Andere browser meldt hetzelfde. Via een e-mail cliënt geen problemen.

 

Schermafbeelding 2022-01-15 om 23.13.40.png

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ook hier nog steeds.

 

Bert_0-1642286375227.png

 

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ik kan nog steeds niet inloggen!

Ik heb gisteren wel mijn ziggo mail gekoppeld aan windows mail maar mijn spraakstoftware werk daar niet goed mee dus moet ik mijn man het voor laten lezen.

Ik hoop echt dat het gauw word opgelost.

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Weet iemand misschien hoe ik de agenda kan koppelen met de windows mail en of dit mogelijk is.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

De agenda van Ziggo is niet te koppelen met Windows Mail.

Daarom heb ik een agenda met een gratis Microsoft account, dan is je agenda uitwisselbaar met Windows Mail en allerlei andere apparaten zoals tablets en telefoons, waar je ook de gratis Outlook kunt gebruiken.

 

Aan de slag met je Microsoft-account – Microsoft

chate000
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Hallo Bert,

Ik ben naar de link gegaan en alles beluisterd maar het vervelende is dat ik met de spraaksoftware zit en dat werkt niet met alles waaronder ook Outlook.

Ik heb Outlook nog niet zolang geleden nog geprobeerd maar dat is veel te druk het moet zo simpel mogelijk.

Ik kon niets over een losse agenda horen of bedoelde je de agenda die bij Outlook hoort?

Uitgelicht topic