Goedemiddag,
Ik probeerde net in te loggen op mijn modem. Via het ip adres 192.168.178.1
Dan krijg ik de melding: LET OP. Een andere gebruiker is al ingelogd op de connect box.
Na een kwartiertje kan ik gewoon inloggen. Wie is er ingelogd geweest? Kan ik dat ergens zien?
Vind het maar apart
thx
Aart
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @AartdBok
De instellingen (GUI) van het modem denkt dat er nog een andere gebruiker is ingelogd omdat u bij de vorige sessie de webpagina heeft afgesloten, maar niet uw sessie via de interface hebt afgesloten.
Maakt u geen zorgen; er is dus niemand anders geweest die in uw modem heeft zitten sleutelen, maar dat was u zelf.
💡Afhankelijk van uw voorkeur kunt u het modem ook benaderen via de SmartWifi app of via de webversie van deze app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @AartdBok
De instellingen (GUI) van het modem denkt dat er nog een andere gebruiker is ingelogd omdat u bij de vorige sessie de webpagina heeft afgesloten, maar niet uw sessie via de interface hebt afgesloten.
Maakt u geen zorgen; er is dus niemand anders geweest die in uw modem heeft zitten sleutelen, maar dat was u zelf.
💡Afhankelijk van uw voorkeur kunt u het modem ook benaderen via de SmartWifi app of via de webversie van deze app.
(Wim C. was mij net voor, reactie verwijderd.)
Dank. Ik zal dan wel de dader zijn geweest. Bijzonder. Jaren geleden een keertje ingelogd.
@AartdBok het is ook niet zo heel erg gek dat u de pagina afsluit en denkt dat u dan bent uitgelogd. Wèl typisch dat het modem na jaren nog steeds dacht dat u was ingelogd. Olifanten en SmartWifi modems vergeten blijkbaar niet snel. 😀
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.