1
Vraag
2
Reacties
AartdBok

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Inloggen op modem

Goedemiddag,

Ik probeerde net in te loggen op mijn modem. Via het ip adres 192.168.178.1

Dan krijg ik de melding: LET OP. Een andere gebruiker is al ingelogd op de connect box.

 

Na een kwartiertje kan ik gewoon inloggen. Wie is er ingelogd geweest? Kan ik dat ergens zien?

 

Vind het maar apart

 

thx

Aart

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedemiddag @AartdBok 

De :interface_go_instellingen: instellingen (GUI) van het modem denkt dat er nog een andere gebruiker is ingelogd omdat u bij de vorige sessie de webpagina heeft afgesloten, maar niet uw sessie via de interface hebt afgesloten. Maak u geen zorgen; er is dus niemand anders geweest die in uw modem heeft zitten sleutelen, maar dat was u zelf.

💡Afhankelijk van uw voorkeur kunt u het modem ook benaderen via de SmartWifi app of via de webversie van deze app. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedemiddag @AartdBok 

De :interface_go_instellingen: instellingen (GUI) van het modem denkt dat er nog een andere gebruiker is ingelogd omdat u bij de vorige sessie de webpagina heeft afgesloten, maar niet uw sessie via de interface hebt afgesloten. Maak u geen zorgen; er is dus niemand anders geweest die in uw modem heeft zitten sleutelen, maar dat was u zelf.

💡Afhankelijk van uw voorkeur kunt u het modem ook benaderen via de SmartWifi app of via de webversie van deze app. 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

(Wim C. was mij net voor, reactie verwijderd.)

AartdBok
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank. Ik zal dan wel de dader zijn geweest. Bijzonder. Jaren geleden een keertje ingelogd. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@AartdBok het is ook niet zo heel erg gek dat u de pagina afsluit en denkt dat u dan bent uitgelogd. Wèl typisch dat het modem na jaren nog steeds dacht dat u was ingelogd. Olifanten en SmartWifi modems vergeten blijkbaar niet snel. 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic