Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
martap
Level 1

Inloggen op de Connectbox Giga lukt niet wegens foutief wachtwoord, hoe nu verder?

** Bericht aangevuld door moderator **

Kom jij ook niet in je modem omdat het wachtwoord niet lijkt te kloppen? Zoek niet verder en klik hier om je wifi-wachtwoord op te zoeken of te veranderen.

Hallo Ziggo,

Ik heb een Connectbox Giga waar ik op probeer in te loggen (admin console), maar het modem wachtwoord op het label onderaan de modem blijkt onjuist te zijn. Kunnen jullie die van afstand resetten?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Dat kun je zelf. Elk modem heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt, meestal totdat de leds gaan knipperen. Je bent daarna wel al je eigen instellingen kwijt.

**aangevuld door moderator**

Bekijk hier per type modem hoe je je modem reset: Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstellingen? 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Steefb
Level 20

Dat kun je zelf. Elk modem heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt, meestal totdat de leds gaan knipperen. Je bent daarna wel al je eigen instellingen kwijt.

**aangevuld door moderator**

Bekijk hier per type modem hoe je je modem reset: Hoe zet ik mijn modem terug naar de fabrieksinstellingen? 

0 Kudos