L.S.,
ik heb net een nieuw modem aangesloten en ingesteld via ziggo smartWifi app. Werkt allemaal naar behoren. Echter wilde ik nog een port forward instellen, en nu blijkt dat ik niet (meer) kan inloggen op het modem. la ik dat probeer via 192.168.178.1 kom ik op een pagina terecht waar ik het modem kan instellen als nieuwe gebruiker (wat ik al gedaan heb via de app). Er wordt daarbij alleen een password gevraagd. Het maakt niet uit of ik het originele password (dat bij het modem voor installatie dient) gebruik of het nieuwe (dat ik via de app heb ingesteld). Het probleem zal hem wel zitten in het feit dat het nieuwe password niet past bij de oude gebruikers naam. Hoe kan ik het modem overtuigen om de via de app ingestelde inlog gegevens te gebruiken zodat ik weer toegang krijg om wat geavanceerde instellingen te wijzigen? Ik hoop dat ik het modem niet hoef terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Dat is slechts een tijdelijke en omslachtige fix, want dan kan ik het de volgende keer weer doen… of is er een andere manier om port forwarding te doen via de app???
Alvast bedankt voor de hulp 🙂