Vraag
Reacties
Oplossing
pixie666666
Level 2

Inloggen op Sagemcom geeft melding 'Je smartwifi modem lijkt niet verbonden'

Heb onlangs mijn internetsnelheid verlaagd. Daarbij bleek ik ook een nieuw modem te krijgen: Sagemcom smartwifi modem. Heb deze geïnstalleerd en de bridgemodus was kennelijk al vooraf uitgeschakeld. Alles lijkt te werken.

So far, so good dus. Als ik het modem echter online wil benaderen, krijg ik een foutmelding: "Je smartwifi modem lijkt niet verbonden." Iemand een idee wat hier mis gaat?
 
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt inloggen op de webinterface via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt inloggen op de webinterface via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

0 Kudos
pixie666666
Level 2
Topicstarter

Dank, is inderdaad gelukt. Vreemd genoeg alleen via 100.1. Met 178.1 krijg ik nog steeds een foutmelding. Wellicht omdat mijn modem in bridge modus staat?

Random
Level 16

100.1 is bij bridge mode inderdaad en 178.1 bij routermode.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Fijn om te lezen. Naast bovenstaande is SmartWifi web alleen bij router mode te gebruiken.

0 Kudos