1
Vraag
2
Reacties
pixie666666

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen op Sagemcom geeft melding 'Je smartwifi modem lijkt niet verbonden'

Heb onlangs mijn internetsnelheid verlaagd. Daarbij bleek ik ook een nieuw modem te krijgen: Sagemcom smartwifi modem. Heb deze geïnstalleerd en de bridgemodus was kennelijk al vooraf uitgeschakeld. Alles lijkt te werken.

So far, so good dus. Als ik het modem echter online wil benaderen, krijg ik een foutmelding: "Je smartwifi modem lijkt niet verbonden." Iemand een idee wat hier mis gaat?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32155Posts
  • 2271Oplossingen
  • 16235Likes

Je kunt inloggen op de webinterface via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32155Posts
  • 2271Oplossingen
  • 16235Likes

Je kunt inloggen op de webinterface via 192.168.178.1 of 192.168.100.1.

pixie666666
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank, is inderdaad gelukt. Vreemd genoeg alleen via 100.1. Met 178.1 krijg ik nog steeds een foutmelding. Wellicht omdat mijn modem in bridge modus staat?

Random

Level 16
  • 2161Posts
  • 101Oplossingen
  • 1125Likes

100.1 is bij bridge mode inderdaad en 178.1 bij routermode.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32155Posts
  • 2271Oplossingen
  • 16235Likes

Fijn om te lezen. Naast bovenstaande is SmartWifi web alleen bij router mode te gebruiken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic