Hallo allen,
sinds vandaag kan ik ineens niet meer inloggen in mijn ziggo.
Ik zou dan een mobiele telefoon moeten gaan kopen. Ik heb deze niet, hoe kan ik zonder extra kosten te maken toch in loggen in iets waar ik al dik voor betaal?
Voor 2 staps gedoe heb je een gsm nodig, die hebben we niet, kunnen we ook niet gebruiken/ bedienen.
Hopelijk kan ik hier nog terug komen om op reactie's te reageren.
Groet, Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jan_Doedel,
Het wordt inderdaad een lastig verhaal als je niet over een GSM beschikt! Om het uit te schakelen is wel extra verificatie nodig, ik heb je een privébericht gestuurd 🙂
Prettige en snelle hulp van Alex om dit opgelost te krijgen.
We kunnen weer inloggen, fijn dat dit zo opgelost werd en is.
Jan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo kan dit voor je uitzetten voor je, als je geen GSM hebt.
Dat zou helemaal geweldig zijn aangezien we die ook echt niet hebben een gsm.
Ze promoten zelf dat er geen andere weg is in de FAQ, maar dat betekend dat we dus niets meer kunnen.
Ik merk dus ook dat ik geen facturen meer kan bekijken.
Hoe krijgen we ziggo zover?
Gewoon vragen aan de helpdesk of hier wachten op een Ziggo moderator dit voor je uitzet.
Geen idee hoe ik de helpdesk kan bereiken? wat is het URL daarvan?
we kunnen niet bellen, de chat werkt zelden.
Waarschijnlijk is de enigste optie dan dus de Ziggo moderator
Hi @jan_Doedel,
Het wordt inderdaad een lastig verhaal als je niet over een GSM beschikt! Om het uit te schakelen is wel extra verificatie nodig, ik heb je een privébericht gestuurd 🙂
En dan heb je een bericht als reactie.
Fijn dat je toch nog via dit forum geholpen kunt worden.
Prettige en snelle hulp van Alex om dit opgelost te krijgen.
We kunnen weer inloggen, fijn dat dit zo opgelost werd en is.
Jan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.