1
Vraag
2
Reacties
jan_Doedel

Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

Inloggen niet meer mogelijk bij Ziggo: Geen GSM voor 2FA

Hallo allen,

 

sinds vandaag kan ik ineens niet meer inloggen in mijn ziggo.

Ik zou dan een mobiele telefoon moeten gaan kopen. Ik heb deze niet, hoe kan ik zonder extra kosten te maken toch in loggen in iets waar ik al dik voor betaal?

 

Voor 2 staps gedoe heb je een gsm nodig, die hebben we niet, kunnen we ook niet gebruiken/ bedienen.

 

Hopelijk kan ik hier  nog terug komen om op reactie's te reageren.

 

Groet, Jan

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jan_Doedel,

 

Het wordt inderdaad een lastig verhaal als je niet over een GSM beschikt! Om het uit te schakelen is wel extra verificatie nodig, ik heb je een privébericht gestuurd 🙂

Bekijk in context

jan_Doedel
Topicstarter
Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

@Alex 

 

Prettige en snelle hulp van Alex om dit opgelost te krijgen.

We kunnen weer inloggen, fijn dat dit zo opgelost werd en is.

 

Jan

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ziggo kan dit voor je uitzetten voor je, als je geen GSM hebt.

jan_Doedel
Topicstarter
Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

@Bert 

 

Dat zou helemaal geweldig zijn aangezien we die ook echt niet hebben een gsm.

Ze promoten zelf dat er geen andere weg is in de FAQ, maar dat betekend dat we dus niets meer kunnen.

Ik merk dus ook dat ik geen facturen meer kan bekijken.

 

Hoe krijgen we ziggo zover?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Gewoon vragen aan de helpdesk of hier wachten op een Ziggo moderator dit voor je uitzet.

jan_Doedel
Topicstarter
Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

@Bert 

Geen idee hoe ik de helpdesk kan bereiken? wat is het URL daarvan? 
we kunnen niet bellen, de chat werkt zelden.

Waarschijnlijk is de enigste optie dan dus de Ziggo moderator

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jan_Doedel,

 

Het wordt inderdaad een lastig verhaal als je niet over een GSM beschikt! Om het uit te schakelen is wel extra verificatie nodig, ik heb je een privébericht gestuurd 🙂

jan_Doedel
Topicstarter
Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

En dan heb je een bericht als reactie.

Fijn dat je toch nog via dit forum geholpen kunt worden.

 

jan_Doedel
Topicstarter
Level 9
  • 239Posts
  • 8Oplossingen
  • 47Likes

@Alex 

 

Prettige en snelle hulp van Alex om dit opgelost te krijgen.

We kunnen weer inloggen, fijn dat dit zo opgelost werd en is.

 

Jan

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic