1
Vraag
2
Reacties
oparinus

Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Inloggen mislukt bij upcmail.nl

Krijg laatste tijd , inloggen mislukt bij upcmail.nl. ook na het invoeren van mijn wachtwoord.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Volgens de systemen was dit e-mailadres altijd al als alias gekoppeld aan het andere adres en kan het daardoor ook niet losgetrokken worden. Ik denk dat het dan dus inderdaad dat laatste wordt ^^. 

Bekijk in context

28 Reacties 28
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

en de webmail werkt wel met dat ww.

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

wat bedoel je met webmail?Ik heb alleen @Ziggo.nl en @upcmail.nl.

Ik zie @upcmail.nl ook niet meer in mijn ziggo accaunt.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes
oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Lukt niet met @upcmail.nl, ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.

Lukt wel met @Ziggo.nl

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@oparinus Staat  @upcmail.nl ook niet als alias onder een ander emailadres in je Mijn Ziggo?

 

Je komt daar door achter je email adres - in Mijn Ziggo => Producten => Internet - naar benden scrollen onder Ziggo Mail - op E-mail instellen klikken.

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Nee daar staat hij niet meer bij, heeft daar altijd wel gestaan.

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Ik kan dus nu ook geen mails meer ontvangen via mijn @upcmail.nl waardoor ik een hoop mis.

Is dit nog te herstellen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zet het emailadres tussen haakjes achter je huisnummer in je Ziggo community profiel, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er gedaan moet worden om je emailadres weer te voorschijn te laten komen.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Ok, heb ik gedaan, hopelijk komt er een oplossing.

Bij voorbaat hartelijk dank,

 

oparinus

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @oparinus en een warm welkom op  de Community,

Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken om in te loggen op een van je e-mailaccounts! Zo te lezen heeft onze expert @Bert ook al met je meegekeken en begrijp ik ook dat het aan de hand van de gegeven adviezen nog niet lukt in te loggen. Je hebt zo te zien ook al gekeken of je het e-mailadres in Mijn Ziggo ziet staan. Maar heb je hiervoor in de nieuwe of oude Mijn Ziggo omgeving gekeken? In sommige gevallen zien we namelijk dat een e-mailadres niet zichtbaar is in de nieuwe Mijn Ziggo omgeving. 

Wil je eens testen of je het e-mailadres wel ziet staan in de oude Mijn Ziggo omgeving via www.ziggo.nl/mijnziggo ? Kijk dan of je het wachtwoord van het e-mailadres kunt wijzigen. Zie je het e-mailadres daar ook niet staan? Dan is er vermoedelijk iets mis in de achterliggende systemen. Laat het in dit geval aan mij weten, ik kan dan een interne werkbon aanmaken naar mijn collega's van IT zodat dit opgelost wordt. 

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

heb ik geprobeerd, daar staat hij ook niet meer..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@oparinus Top dat je dit al geprobeerd hebt! Wel balen dat dit niet het gewenste resultaat heeft gehad. Ik heb inmiddels een interne werkbon aangemaakt zodat mijn collega's van de afdeling IT jouw account onder de loep nemen. Zij zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost. 

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Heel hartelijk dank, dat je zelfs op zondag mij wilt helpen, top!

m.v.g.

oparinus

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@oparinus Heel graag gedaan! 😉 En fijn om te lezen dat je blij bent met de hulp die geboden wordt via dit forum. 
Nog een prettige zondag gewenst! 

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Hoi Paul,

Er is inderdaad actie ondernomen, maar ik denk niet de juiste.Er is een oud mailadres ***@upcmail.nl terug gezet maar niet het gevraagde ***@upcmail.nl.

Ik zie hem wel als alias staan onder ****@ziggo.nl maar daardoor krijg ik dubbele mails en niet apart voor ziggo.nl en upcmail.nl.

Ik heb geprobeert via een chat om het opgelost te krijgen maar met alle respect die komen er niet uit, vandaar dat ik weer bij jou terecht kom.

Ik heb nog even een screenprint gemaakt van de mail adressen die wel in mijn ziggo account staan.

**E-mailadressen verwijderd door moderator wegens privacy**

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Beste Paul,

Ik heb nog even gekeken tot wanneer het goed ging,  dat is tot en met 16-9-1922 daarna kreeg ik via  upcmail.nl geen mails meer binnen.

Misschien is dit nog een aanwijzing. 

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

het bewaren van 100 jaar oude mails doen ze bij ziggo ook niet.

oparinus
Topicstarter
Level 8
  • 224Posts
  • 3Oplossingen
  • 71Likes

Goed op gemerkt puppie,moet natuurlijk zijn 2022, maar ik liever dat je met een oplossing komt.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wij kunnen je helaas niet helpen, het is wachten tot er weer een moderator langskomt 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic