1
Vraag
2
Reacties
johnnydedraaier

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen in het modem

Ik wil enkele instellingen van mijn modem aanpassen, maar ik kom niet in mijn modem.
Hij vraagt om een wachtwoord, die vul ik in maar ik krijg geen toegang. onjuiste wachtwoord.
weet iemand een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Beste is dan als je een witte Connect Box hebt, het zwarte puntje indrukken met een sateprikker of iets dun's en 30 seconde indrukken, dan gaat hij naar de Fabrieksinstelling dan kan je via de Pincode weer in het modem inloggen, let wel dit kan 1 keer, pincode moet gewijzigd worden naar een handmatig inlog wachtwoord.

Bij Ubee/Cisco hebben ook een puntje die je kan indrukken 30 seconden en geld hetzelfde.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Normaal gesproken staat het juiste wachtwoord aan de achterzijde van het modem op een sticker, tenzij dat handmatig veranderd is.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Beste is dan als je een witte Connect Box hebt, het zwarte puntje indrukken met een sateprikker of iets dun's en 30 seconde indrukken, dan gaat hij naar de Fabrieksinstelling dan kan je via de Pincode weer in het modem inloggen, let wel dit kan 1 keer, pincode moet gewijzigd worden naar een handmatig inlog wachtwoord.

Bij Ubee/Cisco hebben ook een puntje die je kan indrukken 30 seconden en geld hetzelfde.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
... en als het een witte Connectbox is kan de klantenservice dit modemwachtwoord ook aanpassen 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
AlexHelpt dit mag toch niet vanwege de privacy of heb ik dat mis, want wist niet dat de helpdesk dit kon namelijk. ( dank je voor deze tip :wink:)
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Dave- wrote:
AlexHelpt dit mag toch niet vanwege de privacy of heb ik dat mis, want wist niet dat de helpdesk dit kon namelijk. ( dank je voor deze tip :wink:)

Zoals ik het zie: je kan alleen bij de modeminstellingen als je al met wifi of bekabeld bent verbonden, dus om überhaupt in te loggen moet je al door een beveiligingspoortje. Daarnaast raad ik altijd aan om een 'tijdelijk' wachtwoord aan te laten maken dat je daarna weer verandert.

Just my €0,02 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Weer iets wijzer geworden ???
johnnydedraaier
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
bedankt, ik zal het zeker proberen.
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag johnnydedraaier,

Is het uiteindelijk gelukt om in te loggen in het modem met de tips die zijn gegeven?

Groet,
Gianna
johnnydedraaier
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is gelukt, bedankt voor de tips
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen johnnydedraaier ,

Fijn om te lezen dat het is gelukt! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic