Hallo lezer,
Het lukt mij niet in te loggen op mijn email ziggo (account). Mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd door de computer.
Shalom en bedankt,
Arnoud
Groningen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verkeerd wachtwoord, misschien?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen#/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verkeerd wachtwoord, misschien?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen#/
Het probleem is opgelost. Inloggen lukt weer.
Shalom en bedankt,
Arnoud
Groningen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.