Vraag
Reacties
Supernaus
Level 6

Inloggen e-mail werkt op geen enkel apparaat meer

Ik kan niet inloggen op al mijn Ziggo mail IMAP-accounts sinds vanmorgen. Gisteravond geen problemen.

Ik heb geen POP3-accounts ergens ingesteld. Wat ik al hebt kunnen uitzoeken:

-Dat er geen storingsmelding bekend is bij Ziggo.

-Ik kan ook niet mijn 4 mailadressen zien in MIJN ZIGGO, want dit staat er :We kunnen je e-mailadressen nu niet ophalen. Wil je de pagina verversen? Hopelijk lukt het dan.

-Inloggen met privé pc geeft op webmail geeft onbekende foutmelding.

-Inloggen diverse Android telefoons geeft aan inloggen mislukt.

-Inloggen met Ipad  geeft aan wachtwoord onjuist.

-Geprobeerd met zowel WIFI verbinding als met 5G- vodafone/odido-verbinding.

Kan iemand mij helpen want dit ergert mij enorm, en dan met name als ik de topics lees dat afgelopen maand meerdere van dit soort mail issues spelen.

e-mail meldingen
Aan Uit
Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Help ons en geef jouw voorbeeld door
Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator

Hi @Supernaus - bedankt voor je bericht hier. Ontzettend lastig dat je niet bij je mail kan op dit moment!

Ondertussen staat er een ticket voor open en wordt er hard aan gewerkt om dit op te lossen.

Ik heb ook jouw gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek.

Mijn excuses voor dit ongemak. Ik hoop je snel te kunnen voorzien van een update.

4 Kudos
126 Reacties 126
Supernaus
Level 6
Topicstarter

Ik krijg nu een melding als ik inlog op de webmail omgeving met mijn prive laptop thuis:

Inloggen vanaf dit IP-adres is tijdelijk niet mogelijk vanwege eerder misbruik. Probeer het morgen nog een keer.

Heb al een mail gestuurd aan abuse@ziggo.nl, maar nog geen reactie.

Supernaus
Level 6
Topicstarter

Het is toch ongelofelijk triest dat nadat je de klantenservice belt te horen krijgt dat al drie dagen deze problemen zich voordoen. NERGENS lees je dit terug en ook niet wat de prognose is om het te verhelpen.

Ook hier op deze "klant helpt klant" forum zijn alle antwoorden in andere topics vrijwel nutteloos om het probleem (zelf) te verhelpen. 

Ik krijg toch echt wel de neiging om Ziggo te verlaten vanwege hun gebrek in communicatie en de slechter wordende service. 

Het is omdat Ziggo-mail mijn primaire email is dat ik ben gebleven. Nu moet ik van tig accounts het e-mailadres gaan wijziging. Hoe kwetsbaarheden van Ziggo steeds sneller overtuigen om niet meer te blijven.  

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Supernaus - bedankt voor je bericht hier. Ontzettend lastig dat je niet bij je mail kan op dit moment!

Ondertussen staat er een ticket voor open en wordt er hard aan gewerkt om dit op te lossen.

Ik heb ook jouw gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek.

Mijn excuses voor dit ongemak. Ik hoop je snel te kunnen voorzien van een update.

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

Ziggo mail te gebruiken als primaire email is eigelijk niet echt aanbevolen,

beter kun je email van Gmail of Outlook (Hotmail) gebruiken dan ben je voor e-mail ook niet afhankelijk van je provider en blijft het e-mailadres bij een eventuele overstap etc gewoon behouden

Supernaus
Level 6
Topicstarter

Ik was al enige tijd bewust dat dit een rol speelt bij een overstap naar een andere provider. Natuurlijk neem ik je advies ter harte.

Ik bleef vooral bij Ziggo vanwege stabiliteit en service. Zit inmiddels ook al 30 jaar bij Ziggo. Wel eens problemen maar met een belletje naar de klantenservice was het vaak dezelfde dag verholpen. 

Email is dus ook nagenoeg ook zo lang in gebruik. Het is best lang goed gegaan eigenlijk, maar nu merk ik dat het wel bijzonder lang duurt dat Ziggo deze problemen niet zichtbaar genoeg weet te verhelpen. 

Een ticket aanmaken is leuk, maar op geen enkele manier hoor ik of er stappen en eventueel voortgang wordt geboekt. 

Supernaus
Level 6
Topicstarter

Ik wil niet ongeduldig zijn, maar hebben hier medewerkers van Ziggo inzicht hoe het verloopt en wat de prognose is tot herstel?

wschilperoort
Level 3

Geldt voor mij ook. 2 dagen zonder mail. Mail adres niet meer bekend bij Ziggo. 

Marco
Community Moderator
Community Moderator

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer toegang wil hebben tot je e-mailadres @Supernaus. Het onderzoek is nog bezig. Als we meer informatie hebben, dan laten we je dit zo spoedig mogelijk weten.

Door de storing krijg je een melding dat het e-mailadres niet op kan worden gehaald, maar gelukkig is het adres nog gewoon aanwezig in onze systemen @wschilperoort.

wschilperoort
Level 3

Top. Maar natuurlijk hoop ik dat het mailadres snel hersteld is vanwege zakelijke en prive mailtjes die ik nu misloop. 

0 Kudos
wschilperoort
Level 3

Wat ik ontdekt heb is dat mijn 3 mailadressen geen mails meer kunnen ontvangen. Zelf kan ik niet bij mijn mail. Ook niet via Ziggo webmail. Bij mijn persoonlijke gegevens op de Ziggo page zijn mijn mail adressen niet beschikbaar. Het lijkt wel of ze geheel niet meer bestaan. 

0 Kudos
puppie
Level 17

@wschilperoort zakelijke mail gaat bij mij al vanaf de eerste dag dat ik zakelijk mail wil ontvangen niet via ziggo.
Daarvoor heb ik een eigen domain naam met daaraan exchange gekoppeld.
Baas in eigen mail.
Gmail en hotmail zou ik als bedrijf zeker niet willen. Herkenbaarheid is belangrijk voor een zakelijke klant.

Ed70!
Level 1

Beste Marco,
Wij hebben helaas hetzelfde probleem! Heel benieuwd of onze mailadressen ook nog aanwezig zijn in jullie systemen. Dat zou in ieder geval een geruststelling zijn.

Liana.Toepoel
Level 2

Heb precies het zelfde probleem.

Sinds afgelopen dinsdag 18 feb. kan ik op geen enkele manier meer in mijn mailbox komen.

Heb al diverse keren kontakt met Ziggo gehad.  Ik schijn niet de enige te zijn.  Er is een ' case' aangemaakt voor de IT afdeling, maar kan zeker 5 werkdagen duren,.  Er schijnt nu prioriteit aan toegevoegd te zijn

Blijft verschrikkelijk lastig omdat ik veel per E mail doe

Krijg ook steeds melding dat wachtwoord van E mail verkeerd is en kan dus niet inloggen,

Maar kan ook geen nieuw wachtwoord aanmaken omdat ik de mail niet ontvant!!!

Supernaus
Level 6
Topicstarter

Dat je nog zo beheerst en gebalanceerd een reactie kan formuleren als je bijna een week geen mail meer kan ontvangen. Ik ben nu al klaar met het zogenaamde "het is in onderzoek"  antwoord. 

Wat is er toch stuk bij Ziggo?  Dan bedoel ik niet de technische kant maar eerder de betrokkenheid en de vaardigheid om adequaat tot een oplossing te komen. 

Liana.Toepoel
Level 2

Ja baal er ook flink van.  Medewerkers klantenservice kunnen me helaas niet verder helpen.

Bellen wel af en toe terug om te zeggen dat 'case' nog steeds open staat. De IT afdeling werkt niet in het weekend, dus daardoor duurt het nog langer.

Maar is eigenlijk onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren.

Hoop iedere dag weer dat de situatie nu eindelijk opgelost wordt, want merk dat mensen die mij mailen een bericht krijgen dat mijn mailbox niet bestaat en dat dus de mail niet bezorgd kan worden!!!!

wschilperoort
Level 3

Ik heb gisteravond 6 uur gewerkt om bij alle belangrijke zaken mijn mail om te zetten naar gmail. DigiD, bankzaken en noem maar op. Gelukkig kon ik via Outlook al mijn bestaande mail mappen omzetten naar Gmail zodat ik die niet kwijt ben. Straks zijn  al mijn contacten  ingelicht en is Ziggo mail niet meer nodig. Gelukkig zorg ik steeds voor back-ups. Dat mijn primaire mail dit probleem zou krijgen had ik niet zien aankomen. 

mattie63
Level 2

Ik heb het zelfde probleem, kan al 4 dagen geen email meer ontvangen of versturen. Email adres bestaat niet meer.

Ben er eerst van uit gegaan dat het probleem bij mij zelf lag.  ik ben aan de slag gegaan met mijn outlook met instellingen in mijn account zonder resultaat .

Nu werkt mijn outlook niet meer blijft alleen maar laden, ben bang dat ik al mijn mail en contactpersonen kwijt ben. Ik ben hier niet blij mee.

Hoop dat het snel opgelost gaat worden, verwacht zeer belangrijke mails. Ik vind wel dat het erg lang duurt. Kan toch niet voor z'n groot bedrijf als Ziggo. Vindt het ook een slechte zaak dat er ook geen melding er over word gedaan op de Ziggo site. Had mij een hoop tijd gescheeld, en zou mijn outlook nog werken. En ik word ook niet op de hoogte gesteld met de afdeling die er nu mee bezig is. Weet niks en ik hoor niks.

Supernaus
Level 6
Topicstarter

Nou weer een paar dagen voorbij en helemaal geen enkele communicatie vanuit ZIggo!

Mail werkt nog steeds niet!! Wat zijn jullie aan het doen?

Krista
Community Moderator
Community Moderator

We zijn er echt mee bezig, @Supernaus! Nogmaals sorry voor het ongemak. We houden het scherp in de gaten.

0 Kudos