Ik kan niet inloggen op al mijn Ziggo mail IMAP-accounts sinds vanmorgen. Gisteravond geen problemen.
Ik heb geen POP3-accounts ergens ingesteld. Wat ik al hebt kunnen uitzoeken:
-Dat er geen storingsmelding bekend is bij Ziggo.
-Ik kan ook niet mijn 4 mailadressen zien in MIJN ZIGGO, want dit staat er :We kunnen je e-mailadressen nu niet ophalen. Wil je de pagina verversen? Hopelijk lukt het dan.
-Inloggen met privé pc geeft op webmail geeft onbekende foutmelding.
-Inloggen diverse Android telefoons geeft aan inloggen mislukt.
-Inloggen met Ipad geeft aan wachtwoord onjuist.
-Geprobeerd met zowel WIFI verbinding als met 5G- vodafone/odido-verbinding.
Kan iemand mij helpen want dit ergert mij enorm, en dan met name als ik de topics lees dat afgelopen maand meerdere van dit soort mail issues spelen.
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorHi @Supernaus - bedankt voor je bericht hier. Ontzettend lastig dat je niet bij je mail kan op dit moment!
Ondertussen staat er een ticket voor open en wordt er hard aan gewerkt om dit op te lossen.
Ik heb ook jouw gegevens doorgezet ten behoeve van het onderzoek.
Mijn excuses voor dit ongemak. Ik hoop je snel te kunnen voorzien van een update.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Vergeetmijniet, welkom op de Ziggo Community! 😄
Zou je eens willen proberen om in te loggen in de webmail? Ik ben benieuwd of je daar wel toegang krijgt tot het e-mailadres.
In de webmail kan ik wel komen, bij alle adressen. Maar dat vind ik wat onhandig. Wij zijn geen 18 meer..een veelvoud daarvan
@Vergeetmijniet dan betekent het in ieder geval dat je e-mail goed bereikbaar is en geen storing kent zoals andere melders waarbij de mailadressen niet meer benaderbaar waren.
Controleer daarom de instellingen van deze iPhone op de juiste gegevens via dit stappenplan: E-mail werkt niet.
Mocht je ondersteuning nodig hebben? Start dan een nieuw topic en meldt daar waar je op vastloopt. Een bekende/vriend/familie vragen voor hulp is altijd handig of loop bij een van onze Vodafone & Ziggo winkels binnen.
Inmiddels werkt alles weer naar behoren. Bedankt voor alle feedback 👍
Hè gelukkig maar! Dank voor deze update.
Wanneer wordt dit probleem nu eens opgelost ??? Vanaf 25 februari plots geen mail meer en vanaf 04 maart zeer beperkt mail ontvangen. Dit is niet meer werkbaar 😞 duurt veél te lang .........
Hier vanaf 21 Februari al problemen.
1 email adres is weer terug gezet , nu nog 4 te gaan!!
Schandalig dat het allemaal zo lang moet duren!!
De klant is koning...echt niet.
Ziggo verliest al veel klanten...raar he???
Goedemiddag @Amazon en @BernardZuidema Het is zeker spijtig om te zien dat het voor jullie (nog) niet optimaal werkt. Zouden jullie een eigen topic willen aanmaken en de mailadressen waar het omgaat in jullie profiel willen zetten? Dan werpen wij er een blik op om het z.s.m. herstelt te krijgen.
Bij mij doet het de mail het ook nog altijd niet. Inmiddels een maand al geen mail. Ik mis belangrijke mails!
Wanneer wordt dit nu eens met spoed opgelost!
Ziggo weet wel de facturen voor 100% te incasseren. Lijkt mij niet echt terecht als jullie diensten niet werken!
Enige compensatie naar alle klanten die al een tijd de dupe zijn is dan ook wel op zijn plaats zijn.
Hoi Jos, sinds vandaag heb ik weer toegang tot mijn beide mailaccounts en ook kan ik weer inloggen via Ziggo webmail 😀. Bedankt ! 👍
Hey @evanleer,
Een maand zonder mail is wel een behoorlijke tegenvaller zeg. Goed dat je het opnieuw aangeeft. Wel ben ik blij dat het inmiddels gelukt is bij jou, @SANDEE!
@evanleer, ik zie inmiddels dat de case vanmorgen is verwerkt en het betreffende e-mail adres staat weer op het lijstje binnen Mijn Ziggo. Werkt het toch nog steeds niet? Check eerst of je wel weer toegang krijgt via onze Webmail. Doorloop dan dit stappenplan om de instellingen van externe mail-programma's te controleren. 😄
Lukt niet om in te loggen op Ziggo mail
Inloggen vanaf dit IP-adres is tijdelijk niet mogelijk vanwege eerder misbruik. Probeer het morgen nog een keer.
Wat nu, heb het dringend nodig.
Dit probleem heb ik ook sinds enkele weken.
Na 1 dag werkt het wel weer, maar steeds enkele dagen later weer van hetzelfde.
Hey @loekb en @JoJ1,
Wat irritant als deze melding voorkomt. Vooral als je dringend toegang nodig hebt tot je mail! Fijn dat jullie op zoek zijn naar een oplossing hiervoor.
IP blokkades worden geplaatst als er te vaak vanaf een betreffend IP-adres wordt ingelogd met een verkeerd wachtwoord. Dit kunnen wij niet aanpassen. Mijn advies hierbij is om een nieuw wachtwoord voor je Ziggo Mail aan te vragen via Mijn Ziggo. Zodra je een nieuw wachtwoord hebt, pas je deze ook aan in alle externe mail-programma's via dit stappenplan.
@JoJ1, dit is tevens ook wat er uit is gekomen met de case. Helaas heb ik dus geen andere oplossing. Controleer je of dit wel verbetering oplevert?
Ik heb gelijk een Topic aangemaakt en nog steeds werkt de e-mail niet goed..... Ben er wel een beetje klaar mee
Ook ik kan niet meer bij mijn ziggo email adres. Al een langere tijd niet, sinds eind februari denk ik.
Ik heb het probleem waar ik niet uitkom.
Als ik Thunderbird van Mozilla gebruik op mijn e-mail berichten op te halen krijg ik de melding: Aanmelden bij server imap.ziggo.nl met
**Emailadressen en bijbehorende data verwijderd door moderator wegens privacy**
Als ik wil inloggen via de webmail van Ziggo krijg ik de melding: Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.
Ik heb mijn wachtwoord van mijn webmail via de website van Ziggo veranderd en heb het nieuwe wachtwoord ook in Thunderbird veranderd. Zowel via webmail als Thunderbird kan ik nog steeds geen e-mails ontvangen en verzenden.
Ik verzend wel eens veel e-mail te gelijk, omdat ik voorzitter ben van een vereniging, maar dit zijn er nooit meer als 150 en dan altijd via bcc en nooit via mijn ziggo e-mailadres.
De vereniging heeft ook een eigen website. Gemaakt met WIX.
Kunt u mij helpen. Ik weet niet hoe ik het moet oplossen mijn e-mail adres van Ziggo weer werkend te krijgen. Mijn overige e-mail adressen @gmail en @Hotmail werken wel goed.
Ik heb sinds gisteren mijn e-mail van mijn telefoon gehaald. Deze gebruikte ik maar zelden of nooit.
Goedemiddag @w.suijker
Zou je in het vervolg je eigen topic willen aanmaken? En daar vanwege privacy geen privegegevens zoals je e-mailadres in willen delen?
Dit omdat iedere lezer daar misbruik van kan maken, en dat is niet wat we willen.
Ik heb onder jouw klantnummer een case aangemaakt voor uitzoek werk en mogelijk herstel. Zodra we reactie hebben informeren we je hierover.
Jamyla, dank u wel dat u mijn probleem wil oppakken.
Mijn excuses dat ik in mijn uitleg gegevens heb opgegeven, welke niet mogen. Ik zal dit in de toekomst niet meer doen
Ik heb het zelfde alleen 10 gelden gebeurde het weer het is 14 dagen goed gegaan weer met ziggo en plop het is weer bal met ze
Heb net wederom met ziggo klantenservice aan de foon gezeten en die konden me ook niet helpen deze meneer deed wel stikkend zijn best hoor moet ik zeggen maar we schieten er geen reed mee op daar me die prutsers van een ziggo ben er klaar mee echt klaar
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.