Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo mail account dan krijg ik wel het inlogvenster te zien en vervolgens een pagina met allemaal rare tekens. Heb de geschiedenis en de cookies van de afgelopen 7 dagen al gewist en heb ook een virusscan gedaan via Ziggo Safe online. Helaas blijft het probleem. Dit krijg ik te zien na het inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi, hier werkt het allemaal weer dankzij toetscombinatie voor Mac SHIFT+COMMAND+R. Dank je wel voor je hulp.
Over dit probleem zijn vanavond reeds twee andere topics geplaatst:
Kun je eens CTRL+F5 proberen? Dat loste hier het probleem op.
Waar vind ik de F5 knop?
Shalom,
Arnoud
De F5-toets bevindt zich boven de 4- en 5-toetsen op het toetsenbord. Terwijl je CTRL ingedrukt houdt, druk je op F5. Mogelijk moet je dit nog een keer herhalen.
Hoi, ik gebruik een Apple. Geldt daarvoor dezelfde toetscombinatie om het probleem op te lossen?
Voor Mac OS is het SHIFT+COMMAND+R.
Hoi, hier werkt het allemaal weer dankzij toetscombinatie voor Mac SHIFT+COMMAND+R. Dank je wel voor je hulp.
Top, fijn om te lezen!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...