Als ik probeer in te loggen op mijn Ziggo mail account dan krijg ik wel het inlogvenster te zien en vervolgens een pagina met allemaal rare tekens. Heb de geschiedenis en de cookies van de afgelopen 7 dagen al gewist en heb ook een virusscan gedaan via Ziggo Safe online. Helaas blijft het probleem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi, hier werkt het allemaal weer dankzij toetscombinatie voor Mac SHIFT+COMMAND+R. Dank je wel voor je hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Over dit probleem zijn vanavond reeds twee andere topics geplaatst:
Kun je eens CTRL+F5 proberen? Dat loste hier het probleem op.
Waar vind ik de F5 knop?
Shalom,
Arnoud
De F5-toets bevindt zich boven de 4- en 5-toetsen op het toetsenbord. Terwijl je CTRL ingedrukt houdt, druk je op F5. Mogelijk moet je dit nog een keer herhalen.
Hoi, ik gebruik een Apple. Geldt daarvoor dezelfde toetscombinatie om het probleem op te lossen?
Voor Mac OS is het SHIFT+COMMAND+R.
Hoi, hier werkt het allemaal weer dankzij toetscombinatie voor Mac SHIFT+COMMAND+R. Dank je wel voor je hulp.
Top, fijn om te lezen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.