Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
wim5
Level 2

Inloggen Ubee EVW3226

Ik kan niet inloggen op mijn ubee router EVW3226 met naam en wachtwoord die staan op de sticker aan de onderkant. Het is kennelijk een oude router die niet meer ondersteunt wordt door ziggo. Ik wil een poort open zetten om mijn camera extern te kunnen benaderen. intern via mijn thuisnetwerk kan ik mijn camera benaderen maar extern niet. Ik heb me laten informeren dat je dan een poort in je router moet openzetten

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Probeer het hiermee.

Vul bij gebruikersnaam in: ziggo
Vul bij wachtwoord in: draadloos

Of

Vul bij gebruikersnaam in: admin
Vul bij wachtwoord in: admin

Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo

a.
Als het niet lukt om in te loggen op je wifi-modem heb je waarschijnlijk het inlog-wachtwoord aangepast. Als je het wifi-modem terugzet naar de fabrieksinstellingen wordt het standaard-wachtwoord weer in gebruik genomen.

b.
Elk modem van Ziggo heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt en je modem wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Als het modem opnieuw is opgestart kun je weer gebruikmaken van het standaard wifi-wachtwoord dat op de sticker staat.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De EVW3226 is inderdaad al een wat ouder modem.

Voor het extern benaderen van een IP-camera is in de meeste gevallen inderdaad port forwarding nodig.

Heb je het modem al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

0 Kudos
Steefb
Level 20

Probeer het hiermee.

Vul bij gebruikersnaam in: ziggo
Vul bij wachtwoord in: draadloos

Of

Vul bij gebruikersnaam in: admin
Vul bij wachtwoord in: admin

Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo

a.
Als het niet lukt om in te loggen op je wifi-modem heb je waarschijnlijk het inlog-wachtwoord aangepast. Als je het wifi-modem terugzet naar de fabrieksinstellingen wordt het standaard-wachtwoord weer in gebruik genomen.

b.
Elk modem van Ziggo heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt en je modem wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Als het modem opnieuw is opgestart kun je weer gebruikmaken van het standaard wifi-wachtwoord dat op de sticker staat.

0 Kudos
Ga naar reactie
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

gezien je een oud modem hebt kan een moderator die kosteloos omruilen voor een connectbox

0 Kudos
wim5
Level 2
Topicstarter

Bedankt admin admin had ik nog niet geprobeerd en nu kan ik inloggen