Ik kan niet inloggen op mijn ubee router EVW3226 met naam en wachtwoord die staan op de sticker aan de onderkant. Het is kennelijk een oude router die niet meer ondersteunt wordt door ziggo. Ik wil een poort open zetten om mijn camera extern te kunnen benaderen. intern via mijn thuisnetwerk kan ik mijn camera benaderen maar extern niet. Ik heb me laten informeren dat je dan een poort in je router moet openzetten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer het hiermee.
Vul bij gebruikersnaam in: ziggo
Vul bij wachtwoord in: draadloos
Of
Vul bij gebruikersnaam in: admin
Vul bij wachtwoord in: admin
Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo
a.
Als het niet lukt om in te loggen op je wifi-modem heb je waarschijnlijk het inlog-wachtwoord aangepast. Als je het wifi-modem terugzet naar de fabrieksinstellingen wordt het standaard-wachtwoord weer in gebruik genomen.
b.
Elk modem van Ziggo heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt en je modem wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Als het modem opnieuw is opgestart kun je weer gebruikmaken van het standaard wifi-wachtwoord dat op de sticker staat.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De EVW3226 is inderdaad al een wat ouder modem.
Voor het extern benaderen van een IP-camera is in de meeste gevallen inderdaad port forwarding nodig.
Heb je het modem al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Probeer het hiermee.
Vul bij gebruikersnaam in: ziggo
Vul bij wachtwoord in: draadloos
Of
Vul bij gebruikersnaam in: admin
Vul bij wachtwoord in: admin
Inloggen op wifi-modem | Klantenservice | Ziggo
a.
Als het niet lukt om in te loggen op je wifi-modem heb je waarschijnlijk het inlog-wachtwoord aangepast. Als je het wifi-modem terugzet naar de fabrieksinstellingen wordt het standaard-wachtwoord weer in gebruik genomen.
b.
Elk modem van Ziggo heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt en je modem wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen.
Als het modem opnieuw is opgestart kun je weer gebruikmaken van het standaard wifi-wachtwoord dat op de sticker staat.
gezien je een oud modem hebt kan een moderator die kosteloos omruilen voor een connectbox
Bedankt admin admin had ik nog niet geprobeerd en nu kan ik inloggen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.