1
Vraag
2
Reacties
Hesther

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Email op smartphone lukt niet, ververst constant

Mijn webmail inlogpagina ververst constant, zie video, waardoor ik niet kan inloggen op mijn mobiel.

Normaal gebruik ik daar alleen de mobiel voor. Het is al meer dan een week, heel soms lukt het ineens wel. Opnieuw opstarten, verwijderen en opnieuw er op, desktopsite, niets helpt en Ziggo zelf weet geen raad en stuurde me hierheen.

Het is super vervelend, wie weet raad. (Ben trouwens alleen bekend met huis/tuin/keuken gebruik van de mobiel)

 

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Hesther Welkom op de Ziggo Community!

Wat vervelend dat de inlogpagina maar blijft draaien.

Ik zie dat je al veel tips en tricks gekregen hebt. Jammer dat het toch niet lukt. Ik heb het hier zelf getest via Google Chrome en ervaar geen enkel probleem. Wil je jouw internetgeschiedenis eens verwijderen en daarna opnieuw proberen? 

Bekijk in context

Hesther
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jiri,

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb het gedaan en ook vd startpagina afgehaald en weer opnieuw er op gezet.

En nu doet hij het weer goed 😀

Ik ben voorzichtig blij, hij doet het af en toe wel ineens even goed, maar laten we hopen dat het nu blijvend is.

Bedankt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Kan je geen alternatief op de telefoon zetten zoals Blue mail voor Android of Outlook en dan daar je e-mail mee ophalen.  Zelf gebruik ik Spark omdat ik meerdere mail adressen heb en dat werkt veel handiger.

 

Maar heb je op je telefoon geen e-mail programma die je kan instellen.

 

Als je dan de instelling overneemt via onderstaand schema moet het goed komen en heb je webmail van Ziggo voor de telefoon niet nodig.

 

2913A9A9-5CAC-4B04-A378-8B8FF89E0A43.jpeg15E4E36B-B610-46DD-8F59-A796CE49AFDE.jpeg

Hesther
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heel erg bedankt voor je reactie 👍

Ik zal eens kijken of ik dat snap over de Outlook.

Maar dat alles over serverinstellingen gaat boven m'n pet (te oud voor en geen hulp 😥)

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

 

Hoe oud is de telefoon?

Is die wel eens geüpdatet?

Welke browser gebruik je op je telefoon?

Kun je bijv. de Google Chrome browser eens proberen en kijken of het dan wel lukt? (Te downloaden uit de Google Play Store).

 

 

 

 

Hesther
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon is ongeveer 2 jaar en geüpdatet.

Bij Chrome is het hetzelfde, soms wel maar meestal niet...

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ik vermoed dat hier de inlogpagina weer de oorzaak van is. Ziggo gebruikt deze mede als advertentiepagina (wat ik overigens niet juist vindt) waar sommige browsers (vooral van mobiele apparaten) van over hun nek gaan.

Het zou Ziggo sieren dat ze hier een ‘bypass’  voor beschikbaar stellen, want met de webmail op zich is niets mee aan de hand.

Misschien dat een moderator hier iets in kan betekenen?

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Hesther Welkom op de Ziggo Community!

Wat vervelend dat de inlogpagina maar blijft draaien.

Ik zie dat je al veel tips en tricks gekregen hebt. Jammer dat het toch niet lukt. Ik heb het hier zelf getest via Google Chrome en ervaar geen enkel probleem. Wil je jouw internetgeschiedenis eens verwijderen en daarna opnieuw proberen? 

Hesther
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jiri,

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb het gedaan en ook vd startpagina afgehaald en weer opnieuw er op gezet.

En nu doet hij het weer goed 😀

Ik ben voorzichtig blij, hij doet het af en toe wel ineens even goed, maar laten we hopen dat het nu blijvend is.

Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic