Metenisweten

Level 7
  • 175Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Inloggen Connectbox (compal) nieuwe firmware en gui apple

Beste lezers,

Vanochtend na een reboot heb ik nieuwe firmware gekregen.  Dat is versie CH7465LG-NCIP-6.15.30-1p4-NOSH.

Thuis heb ik Apple en Android devices. Verder wat laptops met Windows. Bij het inloggen op de gui van de Connectbox met een Apple apparaat geeft de Connectbox de melding: "het is nog niet gelukt om een verbinding te maken met je modem, probeer het nogmaals". Ik kan me daarna afmelden en kom weer terug op het inlogscherm. Hebben meer gebruikers dit bij hun Apple device? Heb het trouwens op verschillende Apple devices geprobeerd: allemaal hetzelfde resultaat. Internet op de Apple devices werkt (voor zover ik kan overzien) trouwens prima!

Edit: na van de stroom afhalen en opnieuw opstarten hetzelfde effect.

Edit II: mijn signaal is prima (door Ziggo eerder bekeken).

48 Reacties 48
Gwtf2012

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit heb ik geprobeerd maar kon niet inloggen vanwege melding geen connectie met server. 

Danimm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook met Firefox en Chrome kan ik niet inloggen en met SmartWifi kan ik alleen het wachtwoord wijzigen. Dus beide oplossingen werken bij mij niet. 

Gwtf2012

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Danimm  Dat ervaar ik dus ook. Kom er niet in. 




 

 

ridmaur

Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Eens, ik wil ook kunnen inloggen op mijn modem/router om dingen in te kunnen stellen als port forwarding maar tot nu toe is het niet mogelijk vanuit mijn Mac de web interface van het modem/router te benaderen.

jarielcapitain

Level 13
  • 778Posts
  • 31Oplossingen
  • 244Likes

Is hier al iets over bekend?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jarielcapitain,

 

Helaas hebben we hier nog geen nieuwe update over ontvangen, het probleem speelt nog steeds. Ik ga hierover navraag doen!

Dinges123

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dit probleem duurt nu al zo lang, dat ik een antwoord als “men is er mee bezig” niet serieus meer kan nemen. U zult echt met wat inhoudelijks moeten komen. Bijvoorbeeld een concrete, precieze, geplande opleverdatum voor de nieuwe versie waarin dit probleem opgelost wordt. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi all, 

Ik snap dat jullie meer informatie hierover willen en het liefst zo concreet mogelijk. Alex heeft hier navraag over gedaan en het huidige verwachtte oplostermijn is 3 december 2021. Dit soort deadlines kunnen wijzigen dus pin mij er niet op vast. We houden het nauwlettend in de gaten en als er een update is dan delen we deze. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Dit probleem is inmiddels opgelost. Met Apple apparatuur (en specifiek de Safari-browser) kun je weer inloggen in de Connectbox 🙂 Loop je toch nog tegen problemen aan? Laat het ons weten!

Uitgelicht topic