Van der Heiden
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog smart wifi app: abonnement nodig

Als ik in wil loggen bij de smart wifi app om de wifi pods te installeren krijg ik de melding dat ik een ziggo internet abonnement nodig heb om de app te gebruiken. Deze heb ik echter (ervan uitgaande dat dit de 'mijn ziggo' app is. Deze staat op ingelogd. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 175Posts
  • 26Oplossingen
  • 42Likes

@Van der Heiden ik zie dat het gelukt is om de SmartWifi pods te installeren. Uit de notitie van een collega lees ik dat je internet product nog niet actief stond, altijd goed om te weten wat de oorzaak is en dat het probleem opgelost is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49210Posts
  • 3012Oplossingen
  • 10969Likes

Log je in op de SmartWifi app met je Mijn Ziggo inlog gegevens?

Zo ja, dat zou moeten werken.

Laat hier weten als dit niet werkt.

 

Je Mijn Ziggo app staat hier los van.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 175Posts
  • 26Oplossingen
  • 42Likes

@Van der Heiden ik zie dat het gelukt is om de SmartWifi pods te installeren. Uit de notitie van een collega lees ik dat je internet product nog niet actief stond, altijd goed om te weten wat de oorzaak is en dat het probleem opgelost is. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic