Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik in wil loggen bij de smart wifi app om de wifi pods te installeren krijg ik de melding dat ik een ziggo internet abonnement nodig heb om de app te gebruiken. Deze heb ik echter (ervan uitgaande dat dit de 'mijn ziggo' app is. Deze staat op ingelogd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Van der Heiden ik zie dat het gelukt is om de SmartWifi pods te installeren. Uit de notitie van een collega lees ik dat je internet product nog niet actief stond, altijd goed om te weten wat de oorzaak is en dat het probleem opgelost is.
Log je in op de SmartWifi app met je Mijn Ziggo inlog gegevens?
Zo ja, dat zou moeten werken.
Laat hier weten als dit niet werkt.
Je Mijn Ziggo app staat hier los van.
@Van der Heiden ik zie dat het gelukt is om de SmartWifi pods te installeren. Uit de notitie van een collega lees ik dat je internet product nog niet actief stond, altijd goed om te weten wat de oorzaak is en dat het probleem opgelost is.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...