Beste,
Ik wil graag mijn laptop instellen op de wifihotspot van Ziggo.
Echter bij de stappenplan van Wifispots instellen wordt er bij stap 24 van de 28 gevraagd om mijn onderstaande gegevens:
Waar vind ik mijn Wifispots gebruikersnaam en wachtwoord?
Je gebruikersnaam en wachtwoord voor Wifispots vind je in Mijn Ziggo.
Deze gegevens zijn mij niet bekend en ik kan deze ook nergens terugvinden / halen in de mijn Ziggo omgeving.
Graag zou ik willen weten hoe ik aan deze gegevens kom, zodat ik de stappen verder kan uitvoeren en de installatie kan afronden op mijn laptop.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @CLarisse7901 ,
Je kan de functie in de smartwifi app gebruiken, mijnZiggo werkt helaas (hopelijk tijdelijk) niet meer.
Ter info: De SmartWifi app werkt op een smartphone en niet op een laptop.
Als je de wifispots hebt geïnstalleerd op je smartphone, ga dan naar de wifi instellingen en tik op Ziggo om met de wifispots verbinding te maken.
Dit gaat niet met je eigen modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @CLarisse7901 ,
Je kan de functie in de smartwifi app gebruiken, mijnZiggo werkt helaas (hopelijk tijdelijk) niet meer.
Hallo @Verwijderd account
Dank voor je snelle reactie. Goed te weten. Ik zal het dan toepassen met de smartwifi app.
Ter info: De SmartWifi app werkt op een smartphone en niet op een laptop.
Als je de wifispots hebt geïnstalleerd op je smartphone, ga dan naar de wifi instellingen en tik op Ziggo om met de wifispots verbinding te maken.
Dit gaat niet met je eigen modem.
Dag Bert,
Als ik naar de wifi instellingen ga en tik op Ziggo dan volgt:
identity en vervolgens wachtwoord.
Beide heb ik verzuimd schriftelijk vast te leggen om reden dat ik altijd via mijn ziggo dit kon raadplegen.
Dus ook hier werkt wifispots niet al staat er in de app wifispots :aan.
Het testen vindt plaats bij de buren 😉
@Cool1946 Laat Ziggo eens vergeten in de de wifi instellingen als die onder Opgeslagen netwerken staat.
Ik krijg in de wifi instellingen te zien tussen de andere wifipunten in de omgeving:
Ziggo
Beschikbaar via SmartWifi
Ziggo vergeten in de wifi instellingen is geen keuze op mijn Oppo A9 2020, evenmin is bij mij niet meer zichtbaar :"Beschikbaar via Smart Wifi"
Dat laatste heb ik ook gemeld aan Serkan in een telefonisch onderhoud van 24-4 j.l.
Hem was niet direct duidelijk waarom dit is verdwenen in de contact aanduiding. Ook daar wordt verder wel naar gekeken om reden dat die melding voorheen wel aanwezig was. De signaalsterkte op mijn mobiel was overigens uitstekend, maar zonder inlog geen resultaat. Wordt vervolgd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.