Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
CLarisse7901
Level 1

Inlog gegeven WifiHotspot instellen op laptop

Beste,

Ik wil graag mijn laptop instellen op de wifihotspot van Ziggo.

Echter bij de stappenplan van Wifispots instellen wordt er bij stap 24 van de 28 gevraagd om mijn onderstaande gegevens:

• Vul bij gebruikersnaam je Wifispots gebruikersnaam in.
  • Vul bij wachtwoord je Wifispots wachtwoord in.
  • Druk op OK.

Waar vind ik mijn Wifispots gebruikersnaam en wachtwoord?

Je gebruikersnaam en wachtwoord voor Wifispots vind je in Mijn Ziggo.

Deze gegevens zijn mij niet bekend en ik kan deze ook nergens terugvinden / halen in de mijn Ziggo omgeving.

Graag zou ik willen weten hoe ik aan deze gegevens kom, zodat ik de stappen verder kan uitvoeren en de installatie kan afronden op mijn laptop.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @CLarisse7901 ,

Je kan de functie in de smartwifi app gebruiken, mijnZiggo werkt helaas (hopelijk tijdelijk) niet meer.

Bekijk in context

Uitgelicht
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ter info: De SmartWifi app werkt op een smartphone en niet op een laptop.

Als je de wifispots hebt geïnstalleerd op je smartphone, ga dan naar de wifi instellingen en tik op Ziggo om met de wifispots verbinding te maken.

Dit gaat niet met je eigen modem.

2 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @CLarisse7901 ,

Je kan de functie in de smartwifi app gebruiken, mijnZiggo werkt helaas (hopelijk tijdelijk) niet meer.

CLarisse7901
Level 1
Topicstarter

Hallo @Verwijderd account 

Dank voor je snelle reactie. Goed te weten. Ik zal het dan toepassen met de smartwifi app.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ter info: De SmartWifi app werkt op een smartphone en niet op een laptop.

Als je de wifispots hebt geïnstalleerd op je smartphone, ga dan naar de wifi instellingen en tik op Ziggo om met de wifispots verbinding te maken.

Dit gaat niet met je eigen modem.

Cool1946
Level 12

Dag Bert,

Als ik naar de wifi instellingen ga en tik op Ziggo dan volgt:

identity en vervolgens wachtwoord.

Beide heb ik verzuimd schriftelijk vast te leggen om reden dat ik altijd via mijn ziggo dit kon raadplegen.

Dus ook hier werkt  wifispots niet al staat er in de app wifispots :aan.

Het testen vindt plaats bij de buren 😉

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Cool1946 Laat Ziggo eens vergeten in de de wifi instellingen als die onder Opgeslagen netwerken staat.

Ik krijg in de wifi instellingen te zien tussen de andere wifipunten in de omgeving:

Ziggo 

Beschikbaar via SmartWifi

Cool1946
Level 12

Ziggo vergeten in de wifi instellingen is geen keuze op mijn Oppo A9 2020, evenmin is bij mij niet meer zichtbaar :"Beschikbaar via Smart Wifi"

Dat laatste heb ik ook gemeld aan Serkan in een telefonisch onderhoud van 24-4 j.l.

Hem was niet direct duidelijk waarom dit is verdwenen in de contact aanduiding. Ook daar wordt verder wel naar gekeken om reden dat die melding voorheen wel aanwezig was.  De signaalsterkte op mijn mobiel was overigens uitstekend, maar zonder inlog geen resultaat. Wordt vervolgd.