Patrieske35

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inkomende server wordt niet herkend in Outlook

Ik heb, wegens een hack, mijn wachtwoord van Ziggo moeten wijzigen. Op mijn telefoon én in Ziggo mail gaat ontvangen en verzenden probleemloos. Op mijn laptop ontvang ik in outlook geen mail van ziggo meer.
Wachtwoord gewijzigd, stappenplan gevolgd, alles volgens het boekje, maar geen inkomende mails. wel uitgaande.
Het lijkt ook wel of outlook het nieuwe wachtwoord maar niet wil onthouden.
Wie kan mij helpen?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56345Posts
  • 3701Oplossingen
  • 13489Likes
Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Sparco1955
Expert
Expert
  • 1756Posts
  • 169Oplossingen
  • 452Likes
Patrieske35 ,

U kunt nu nog Uw prive gegevens verwijderen binnen het uur! NOOIT email adressen zichtbaar op een forum plaatsen.
efok
Expert
Expert
  • 3424Posts
  • 187Oplossingen
  • 1184Likes
Haal het vinkje bij SPA eens weg. SPA is een Microsoft specifiek iets voor zover ik weet. Ik vermoed dat dat niet werkt met Ziggo servers.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56345Posts
  • 3701Oplossingen
  • 13489Likes
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.
Patrieske35
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bijlage verwijderd, dank voor deze reactie.
Vinkje uitgezet, hielp niet.
En het automatisch instellen gaat niet, het lijkt alsof outlook staaeds weer het oude wachtwoord gebruikt.
Patrieske35
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.

ik durf niet alle te verwijderen en opnieuw in te stellen, ik ben bang dat ik dan mail kwijtraak.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56345Posts
  • 3701Oplossingen
  • 13489Likes
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.
Patrieske35
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt wrote:
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.

al gedaan, Ziggo mail werkt correct, ook de mail op de telefoon werkt naar behoren, alleen op de pc, in outlook, kan er geen verbinding worden gemaakt met de inkomende mail. Alle instellingen staan goed.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56345Posts
  • 3701Oplossingen
  • 13489Likes
Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.
Patrieske35
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank! Zojuist gedaan en het werkt.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56345Posts
  • 3701Oplossingen
  • 13489Likes
TOP, veel mailplezier gewenst.:relaxed:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic