Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Patrieske35
Level 1

Inkomende server wordt niet herkend in Outlook

Ik heb, wegens een hack, mijn wachtwoord van Ziggo moeten wijzigen. Op mijn telefoon én in Ziggo mail gaat ontvangen en verzenden probleemloos. Op mijn laptop ontvang ik in outlook geen mail van ziggo meer.
Wachtwoord gewijzigd, stappenplan gevolgd, alles volgens het boekje, maar geen inkomende mails. wel uitgaande.
Het lijkt ook wel of outlook het nieuwe wachtwoord maar niet wil onthouden.
Wie kan mij helpen?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.

Bekijk in context

0 Kudos
10 Reacties 10
Sparco1955
Level 16
Patrieske35 ,

U kunt nu nog Uw prive gegevens verwijderen binnen het uur! NOOIT email adressen zichtbaar op een forum plaatsen.
0 Kudos
efok
Level 17
Haal het vinkje bij SPA eens weg. SPA is een Microsoft specifiek iets voor zover ik weet. Ik vermoed dat dat niet werkt met Ziggo servers.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.
0 Kudos
Patrieske35
Level 1
Topicstarter
Bijlage verwijderd, dank voor deze reactie.
Vinkje uitgezet, hielp niet.
En het automatisch instellen gaat niet, het lijkt alsof outlook staaeds weer het oude wachtwoord gebruikt.
0 Kudos
Patrieske35
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen.

ik durf niet alle te verwijderen en opnieuw in te stellen, ik ben bang dat ik dan mail kwijtraak.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.
0 Kudos
Patrieske35
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Met IMAP kijk je in je mail die op de server staat.

Controleer eerst maar de mail via de webmail.

al gedaan, Ziggo mail werkt correct, ook de mail op de telefoon werkt naar behoren, alleen op de pc, in outlook, kan er geen verbinding worden gemaakt met de inkomende mail. Alle instellingen staan goed.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Haal dat account maar weg uit Outlook en nieuw account maken als je mails toch in de webmail staan.
IMAP haalt niets weg als je zelf niets in de prullenbak gooit en het account verwijderd.

Outlook IMAP instellen is alleen het emailadres ingeven en het wachtwoord en klaar, de rest krijgt Outlook van de mailservers van Ziggo en hoef je zelf niet in te stellen en gaat het vanzelf goed.
0 Kudos
Patrieske35
Level 1
Topicstarter
Dank! Zojuist gedaan en het werkt.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TOP, veel mailplezier gewenst.:relaxed:
0 Kudos