Hi Every1,
Blijkbaar ben ik niet de enige......via outlook ontvang ik sinds gisteren (01 april) geen inkomende e-mail meer. uitgaande mail werkt wel. Via outlook kan ik dus wel versturen maar niet ontvangen. HELP!
Robert
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 mogelijke oorzaken, een oude smtp server b.v. smtp.upcmail.nl in je instellingen of een oude poort 100 in je instellingen.
Hieronder de verschillende instellingen voor POP en IMAP.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik gebruik Thunderbird en zit nu ook zonder mail. Niet fijn!
Ik had hetzelfde (al een paar dagen langer). Iemand meldde hier dat Ziggo wel degelijk iets veranderd heeft, dus ik ben naar de Ziggo site gegaan voor de nieuwe instellingen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap#/) en heb deze opnieuw ingevoerd op mijn telefoon en mailprogramma op mijn laptop. (Imap deed het niet op mijn telefoon, pop wel.) Ik kan dus het komende uur gaan lezen. 😉
2 mogelijke oorzaken, een oude smtp server b.v. smtp.upcmail.nl in je instellingen of een oude poort 100 in je instellingen.
Hieronder de verschillende instellingen voor POP en IMAP.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Blijkbaar een storing bij Ziggo. Alles doet het weer.
Blij dat ik geen aanpassingen gedaan heb, want dat was helemaal niet nodig.
In ieder geval jullie allen bedankt voor de feedback.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.