1
Vraag
2
Reacties
Fransepans

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Info in de Ziggo connect box klopt niet

Eens gekeken naar de inhoud van de info in de Connect Box.

op het eerste blad HOME staan 3 Draadloos verbonden apparaten?.. dit moeten er ongeveer nu 14 zijn,

op bekabeld verbonden staan er 16 ??? volgens mij 3

Nu meer malen de stroom eraf en opstarten geeft soms verschillende resultaten .

Of via de software BEHEER opnieuw opstarten geeft ook niet de juiste info. Wijzigt wel soms maar altijd fout met onbekend apparaten aangesloten?? en zo en soms 1x draadloos en 12 x bedraad??

Via de nieuwe app Smartziggo krijg je weer andere resultaten.

 

Wat hangt er aan de Ziggo connect box

Bedraad 1x TV   1x de ziggo wifibooster en 1x de Solar frontier voor de zonnepanelen 

Draadloos 8x stekkers om de lampen aan/uit te doen en 4 x tablets en telefoons. en 2 camera's

Op de Ziggo wifibooster 1x bedraad de PC. en draadloos de printer die er onder staat.

de booster stuurt soms ook het wifi naar 2 tablets die naast de booster staan.

Ik kan er mee werken maar het klopt volgens mij niet.

Alles resetten naar fabrieks instellingen en dan vanaf het begin opzetten, nee, want om de 8 stekkers opnieuw aan wifi te verbinden is een uurtje prutsen , geen zin in.

Kan de stekkers nog steeds van ver weg aan en uit zetten. via Google. en de camera bekijken via zijn app.

Dus dat wil ik even niet wijzigen.

Andere mensen ook met dit soort gegevens.?

en eventueel een oplossing?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Bij 'draadloos verbonden apparaten' worden alleen apparaten getoond die direct met de SSID c.q. het WiFi-netwerk van de CB zijn verbonden. Apparaten achter switches en andere access points, draadloos of bekabeld aangesloten, worden altijd als 'bekabeld' getoond in de CB.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Alle apparaten die via de wifibooster een wifiverbinding hebben, komen in de Connect box via de netwerkkabel binnen en dat wordt gezien als bekabeld door de Connect box.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Bij 'draadloos verbonden apparaten' worden alleen apparaten getoond die direct met de SSID c.q. het WiFi-netwerk van de CB zijn verbonden. Apparaten achter switches en andere access points, draadloos of bekabeld aangesloten, worden altijd als 'bekabeld' getoond in de CB.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Alle apparaten die via de wifibooster een wifiverbinding hebben, komen in de Connect box via de netwerkkabel binnen en dat wordt gezien als bekabeld door de Connect box.

Fransepans
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hartelijk dank, snapt het nu wel..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic