R o e l

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de webmail van ziggo ontbreekt het menu filterregels

DE07B158-E234-488E-A29F-D284B46A5684.png

 

5 Reacties 5
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Dit is raar. Ik heb net even gecontroleerd, maar hier staat Filter Regels keurig tussen Automatisch Doorsturen en Geblokkeerde Afzenders.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Welke browser gebruik je voor de webmail van Ziggo @R o e l 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Hier staan de webmail ook keurig onder elkaar, kijk even bij de volgende optie's in de webmail.

 

Rechts zie je deze optie staan

 

Schermafbeelding 2021-02-27 om 11.50.40.png

 Anders kan je nog naar instellingen

 

Schermafbeelding 2021-02-27 om 11.51.02.png

 

Hier kan je de E-mail instellingen naar wens instellen:

 

Schermafbeelding 2021-02-27 om 11.51.21.png

 

Ik hoop dat dit tot een oplossing leid,

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@R o e l Ik zie in je eerste bericht dat je de instellingen al gevonden had en daar staan geen filter regels zoals bij mij en anderen.

 
 

1111.png

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Mogelijk kunnen zij in de achtergrond iets zien en/of de juiste bereiken om dit op te lossen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@R o e l ,

U gebruikt toch wel: Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo ?

 

Uitgelicht topic