Ik heb sinds enkele weken altijd packetloss.
ik maak gebruik van een bekabelde verbinding met een “ziggo connect box”
mijn vorige topic is gesloten omdat het inactief was,
ik heb nu dus een nieuwe splitter in gebruik en een nieuwe utp kabel maar nog steeds packetloss.
in de avond wordt de packetloss erger,
nog andere suggesties om het te verhelpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @sjimmyshakezggo
Ik heb de monteur voor je ingepland maandag 18 januari tussen 8.00 en 13.00 uur. Je ontvangt per e-mail ook nog een bevestiging van deze afspraak. Laat je na de 18e hier de uitkomst weten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.