1
Vraag
2
Reacties
Peter331

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

In Outlook android IMAP krijg ik de melding; "onvoeldoende machtigingen" als ik een mail verwijder

In Outlook android (IMAP) krijg ik de melding; "onvoeldoende machtigingen" als ik een mail wil verwijderen. Op zowel mijn PC al Android (10) telefoon gebruik ik Outlook (365 en app). Beiden zijn middels IMAP geconfigureerd en de synchronisatie verloopt grotendeels goed. Alleen kan ik op de telefoon mijn mail alleen maar lezen en krijg anders de mededeling dat ik onvoldoende machtigingen heb. Hoe en waar kan ik de machtigingen aanpassen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Peter331. Jammer dat de oplossing nog niet gevonden is, maar we geven niet op! Ik ben op speurtocht gegaan en kwam dit topic bij Microsoft tegen. Hierin staat het advies om het pad van de hoofdmap/root folder aan te passen. Wil je die tip eens testen?  Ik ben benieuwd of dit ook bij jou voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kijk eens in de Instellingen in Apps tik op de Outlook app en kijk of de Rechten voldoende zijn om mails te kunnen wijzigen?

Peter331
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de tip maar die rechten lijken goed te staan.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Peter331, problemen met je e-mail zijn altijd vervelend. Daar komt belangrijke informatie op binnen. Gaat het om een Ziggo adres? Dan kun je de e-mail het beste openen via onze webmail. Werkt dit wel dan lees je hier hoe je outlook opnieuw instelt. Gaat het om een Outlook adres dan is het even afwachten tot dat er een gebruiker langskomt die hier mogelijk meer over weet. @Bert heeft al even meegekeken, het kan zijn dat hij nog goede tips heeft. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Lotte Helaas staat de gebruiksaanwijzing van Outlook op Android niet op die pagina.

Peter331
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de instellingen (IMAP) opnieuw gecontroleerd maar die staan helemaal goed. Helaas lost dit het probleem dus niet op.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Peter331. Jammer dat de oplossing nog niet gevonden is, maar we geven niet op! Ik ben op speurtocht gegaan en kwam dit topic bij Microsoft tegen. Hierin staat het advies om het pad van de hoofdmap/root folder aan te passen. Wil je die tip eens testen?  Ik ben benieuwd of dit ook bij jou voor een oplossing zorgt. Houd je ons op de hoogte? 

Peter331
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Monica, ontzettend bedankt en je aangeboden oplossing werkt!!

Groet Peter

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic