Micky B

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Imap verdwenen na hack account

Hallo nadat mijn accounts op diverse plekken gehackt was ( netflix, Mijn ziggo, Linkedin, microsoft account).

zijn mijn imappen ineens verdwenen heb inmiddels mijn wachtwoord gewijzigd maar alle belangrijke mails zijn weg. Is er hiervan nog iets terug te halen?

 

Groet Micky

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Wekom @Micky B
Wat naar dat deze accounts van je gehackt zijn. En dat je dan nu e-mails kwijt lijkt te zijn is wel een heel vervelende uitkomst. Gaat het om een e-mailadres van Ziggo? Had je dit e-mailadres ingesteld in een e-mailprogramma of werkte je vanuit de webmail omgeving

Micky B
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik Microsoft Outlook. In de webmail van ziggo verschijnen nu ook de mappen die ik nieuw aanmaak. ik maakte geen gebruik van ziggomail  dus of deze er voorheen ook in stonden weet ik niet.

 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Micky B

Als de mails niet meer aanwezig zijn in de webmail omgeving dan kunnen ze helaas niet teruggehaald worden. Ik begrijp dat als je nu in Outlook een map maakt deze ook automatisch in de webmail omgeving komt te staan. Je hebt in outlook niet opnieuw het e-mailadres ingesteld waardoor deze plotseling zijn verdwenen? 

Uitgelicht topic