Ik ben overgestapt op een andere provider en wil mijn pods graag door iemand anders laten gebruiken. Kunnen deze vrijgegeven/gedeactiveerd worden? De serienummers staan in mijn profiel.
Tweede vraag die ik hierover heb; kunnen de pods ook op een andere modem (van een andere provider) gebruikt worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.
Hi @querine.maas je hebt ons verlaten begrijp ik, wat jammer! Wel heel tof van je dat je de pods die je bij ons hebt aangeschaft door iemand anders wilt laten gebruiken. Deze pods zijn reeds vrijgegeven en moeten inmiddels te installeren zijn door de nieuwe eigenaar 🙂
De twee scenario's op een rij:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
nee pods horen bij ziggo......
De SmartWifi pods kunnen worden vrijgegeven als jij ze hebt gekocht. Bij bruikleen moeten ze teruggestuurd worden naar Ziggo.
Een Ziggo medewerker kan, indien mogelijk, de SmartWifi pods vrijgeven. Zoals hierboven aangegeven zijn de SmartWifi pods alleen compatibel met een Connectbox of SmartWifi modem van Ziggo.
Ok, helder. Ze zijn gekocht en heb net mijn gegevens ingevuld.
Zet de serienummers ook in je profiel in Persoonlijke opmerkingen, dan kunnen ze sneller vrijgegeven worden.
Hi @querine.maas je hebt ons verlaten begrijp ik, wat jammer! Wel heel tof van je dat je de pods die je bij ons hebt aangeschaft door iemand anders wilt laten gebruiken. Deze pods zijn reeds vrijgegeven en moeten inmiddels te installeren zijn door de nieuwe eigenaar 🙂
De twee scenario's op een rij:
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod van Ziggo niet?
De tweedehandse SmartWifi pod werkt niet in combinatie met jouw modem als de verkoper de SmartWifi pod heeft gehuurd van Ziggo. Een gehuurde SmartWifi pod blijft namelijk eigendom van Ziggo en is niet overdraagbaar. Vraag de verkoper of de pods gehuurd of gekocht zijn, zo voorkom je teleurstellingen.
Wanneer werkt de tweedehandse SmartWifi pod wel?
Heeft de aanbieder de SmartWifi pod rechtstreeks via Ziggo gekocht? Dan kan diegene de pod ook weer verkopen. Let wel, de SmartWifi pod moet dan nog wel administratief losgekoppeld worden. Als dit namelijk nog niet is gebeurd, kun je de SmartWifi pod niet installeren. Neem dan via bovenstaande chat-optie contact met ons op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.