1
Vraag
2
Reacties
Jazz1

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik probeer mijn e-mail adres onder mijn gebruikers naam op mijn ziggo safe online te veranderen

Op mijn ziggo safe online L staat links boven je gebruikers naam en een gelinked e-mail adres , dit e-mail adres probeer ik te wijzigen , hoe doe ik dat?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Thanks @Jazz1 voor de toelichting, Ik ben voor je op onderzoek uitgegaan. Je hoeft het e-mailadres niet te wijzigen. De inlog hangt samet met het inloggen op Mijn Ziggo en hoeft dus niet met het e-mailadres.
Als dit ook de gebruikersnaam is voor Mijn Ziggo kun je deze natuurlijk wel aanpassen in Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jazz1
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil dat e-mail adres waar hij nu onder staat weg doen en sluiten, ik weet alleen niet of ik dan nog gebruik kan maken van safe online L

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Hi @Jazz1 sorry dat we jouw topic nu pas zien! Bedoel jij in de Mijn Ziggo omgeving of in de Safe Online omgeving? 

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Hi @Jazz1 sorry dat we jouw topic nu pas zien! Bedoel jij in de Mijn Ziggo omgeving of in de Safe Online omgeving? 

Jazz1
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de safe online omgeving. Dat is de safe online browser , links boven in zie je je gebruikers naam en e-mail adres

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Thanks @Jazz1 voor de toelichting, Ik ben voor je op onderzoek uitgegaan. Je hoeft het e-mailadres niet te wijzigen. De inlog hangt samet met het inloggen op Mijn Ziggo en hoeft dus niet met het e-mailadres.
Als dit ook de gebruikersnaam is voor Mijn Ziggo kun je deze natuurlijk wel aanpassen in Mijn Ziggo. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic