beste community leden,
Ik kreeg een mail van ziggo dat mijn mailbox vol was. Ik heb via de webmail alles verwijderd en de prullenbak geleegd. Ik heb toen een mail van ziggo gehad dat er weer ruimte was, de indicator in de webmail gaf ook aan dat er weer bijna 5gb beschikbaar was. Maar ik krijg nog steeds geen nieuwe mail meer binnen? Als ik in de webmail een mail naar mijzelf probeer te sturen krijg ik een melding dat de mailbox vol is. Ik gebruik nog een @Home adres. Iemand een idee waardoor dit komt en hoe op te lossen?
Goedemorgen @CeesM,
Lastig dat je geen mails meer ontvangt vanwege een te volle mailbox! Helemaal als je in de tussentijd al mails hebt verwijderd natuurlijk, we kijken graag mee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen.
Om dat te kunnen doen, heb ik vragen waar ik graag antwoord op ontvang. Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen 🙂
1) Wat is momenteel de e-mailquota in de webmail?
2) Gebruik je naast de webmail ook een mailprogramma? En zijn de verwijderde mails daar ook verwijderd?
3) Is er een kopie bewaren optie of doorstuurregel geactiveerd? Dit contoleer je als volgt:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @CeesM,
Lastig dat je geen mails meer ontvangt vanwege een te volle mailbox! Helemaal als je in de tussentijd al mails hebt verwijderd natuurlijk, we kijken graag mee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen.
Om dat te kunnen doen, heb ik vragen waar ik graag antwoord op ontvang. Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen 🙂
1) Wat is momenteel de e-mailquota in de webmail?
2) Gebruik je naast de webmail ook een mailprogramma? En zijn de verwijderde mails daar ook verwijderd?
3) Is er een kopie bewaren optie of doorstuurregel geactiveerd? Dit contoleer je als volgt:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.