Vraag
Reacties
CeesM
Level 2

Ik ontvang geen mails meer nadat mailbox is geweest?

beste community leden,
Ik kreeg een mail van ziggo dat mijn mailbox vol was. Ik heb via de webmail alles verwijderd en de prullenbak geleegd. Ik heb toen een mail van ziggo gehad dat er weer ruimte was, de indicator in de webmail gaf ook aan dat er weer bijna 5gb beschikbaar was. Maar ik krijg nog steeds geen nieuwe mail meer binnen? Als ik in de webmail een mail naar mijzelf probeer te sturen krijg ik een melding dat de mailbox vol is. Ik gebruik nog een @Home adres. Iemand een idee waardoor dit komt en hoe op te lossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Erik P
Oud Community Moderator

Goedemorgen @CeesM,

Lastig dat je geen mails meer ontvangt vanwege een te volle mailbox! Helemaal als je in de tussentijd al mails hebt verwijderd natuurlijk, we kijken graag mee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen.

Om dat te kunnen doen, heb ik vragen waar ik graag antwoord op ontvang. Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen 🙂

 

1) Wat is momenteel de e-mailquota in de webmail?
2) Gebruik je naast de webmail ook een mailprogramma? En zijn de verwijderde mails daar ook verwijderd?
3) Is er een kopie bewaren optie of doorstuurregel geactiveerd? Dit contoleer je als volgt:
 

  1. Open de webmail omgeving van Ziggo Mail
  2. Klik op het Tandwiel rechtsbovenin.
  3. Klik op E-mail, in het linker menu
  4. Klik op Filter Regels
  5. Controleer of hier Filter Regels of doorstuur regels ingesteld staan. Als er niets ingesteld staat, krijgt je de melding: "Er zijn geen regels gedefinieerd"
0 Kudos
1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @CeesM,

Lastig dat je geen mails meer ontvangt vanwege een te volle mailbox! Helemaal als je in de tussentijd al mails hebt verwijderd natuurlijk, we kijken graag mee hoe dit komt en hoe we dit kunnen oplossen.

Om dat te kunnen doen, heb ik vragen waar ik graag antwoord op ontvang. Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen 🙂

 

1) Wat is momenteel de e-mailquota in de webmail?
2) Gebruik je naast de webmail ook een mailprogramma? En zijn de verwijderde mails daar ook verwijderd?
3) Is er een kopie bewaren optie of doorstuurregel geactiveerd? Dit contoleer je als volgt:
 

  1. Open de webmail omgeving van Ziggo Mail
  2. Klik op het Tandwiel rechtsbovenin.
  3. Klik op E-mail, in het linker menu
  4. Klik op Filter Regels
  5. Controleer of hier Filter Regels of doorstuur regels ingesteld staan. Als er niets ingesteld staat, krijgt je de melding: "Er zijn geen regels gedefinieerd"
0 Kudos