Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Linda79 wrote:
Hier hetzelfde probleem sinds afgelopen vrijdag. Betreft bedrijven maar er komen ook nog mails binnen, zelfs de testmail van ziggo komt gewoon binnen. Gisteren contact gehad met ziggo maar alles doet hoe het moet doen. Mail van werk ook niet ontvangen echter kregen we daar van te horen dat meerdere personen hun mail niet heeft ontvangen. Afgelopen vrijdag contact gehad met ANWB deze mail wel verstuurd naar ons niet ontvangen.
Normaal ook veel spam zelfs deze box is leeg.
ph2m wrote:
Hier het zelfde probleem, mail die vanaf vrijdagmiddag was verstuurd (en geforward naar mijn ziggomail) kwam niet binnen, o.a. een boekingsbevestiging van Transavia, betreft veel mails over de periode van vrijdagmiddag t/m zondag! Deze mails kwamen pas vanmiddag hier binnen!!!
Michael Ziggo wrote:
Hoi allemaal,
Ik heb een update. Er was iets aangezet met betrekking tot greylisting, maar dit leverde niet het gewenste resultaat op. Alles is dus teruggedraaid en het probleem zou zich nu niet meer mogen voordoen. Kunnen jullie dat bevestigen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.