1
Vraag
2
Reageer en help mee
Prippie

Level 7
  • 167Posts
  • 5Oplossingen
  • 34Likes

Ik krijg geen wifi verbinden nadat stroom van het arris modem geweest is

Ik krijg geen wifi verbinden nadat het stroom van de Arris connectbox is geweest.

Om weer verbinding met wifi te krijgen moet ik het modem een harde reset geven met de knop achterin het modem..... hierna moet ik weer inloggen en alle instellingen weer aanpassen zoals ik ze graag heb.

Kan er iemand van Ziggo hier naar kijken a.u.b.

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Als je snel geholpen wil worden kan je beter bellen met Ziggo  0900-1884 , hier op de community kan het altijd iets langer duren voordat er iemand van Ziggo langs komt .

En al hier gekeken ?  https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/modem/connect-box

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Prippie,

 

Jammer dat je zolang moest wachten op een reactie vanuit ons, zeer spijtig! Zeker als je je internet nodig hebt en geen verbinding kan krijgen, sorry daarvoor!
Maar ik zie dat je inmiddels al wel telefonisch contact hebt gehad en het modem nu online is.

Ik ga er vanuit dat het is opgelost. Mocht je nog hulp nodig hebben horen we het graag.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic