1
Vraag
2
Reacties
Jootje1967

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg geen verbinding met de Wifibooster

Ik heb een WiFi booster voor stopcontact, maar bij eerste installatie krijg ik steeds de melding foutief wachtwoord. Ik neem het wachtwoord letterlijk over van het ziggo briefje bij de booster.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6822Posts
  • 780Oplossingen
  • 1805Likes
Mocht er een I in het wachtwoord staan, dit is vaak een hoofdletter i. Wellicht gaat dat fout?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57912Posts
  • 3866Oplossingen
  • 14207Likes
Als je het IP adres weet van de Wifibooster, dat kun je vinden in je modem, dan kun je het Wifiwachtwoord veranderen.
Vul dit IP adres in, in de balk van een browser en je kunt inloggen met ziggo en draadloos

Of klik op http://ziggo-ap als je verder geen andere Wifibooster in je netwerk hebt, dan kom je mogelijk uit op een andere Wifibooster.
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6822Posts
  • 780Oplossingen
  • 1805Likes
Mocht er een I in het wachtwoord staan, dit is vaak een hoofdletter i. Wellicht gaat dat fout?
Jootje1967
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Top Evert, dat was het probleem. Alles werkt
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6822Posts
  • 780Oplossingen
  • 1805Likes
Super! Dit komt vaker voor 😉
Veel internetplezier met de WiFi booster!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.