Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan sinds gisteren ineens geen mails meer ontvangen. Ik kan wel op ziggo mail. En ik kan ook mails verzenden. Ik heb van alles geprobeerd. Maar ik blijf de boodschapfout 0x80040900 ontvangen. Gaarne hulp?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik je deze instellingen?
Zo nee, pas de instellingen aan.
LET OP, POP en IMAP instellingen verschillen van elkaar.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Inkomende serverinstellingen
Gebruik je deze instellingen?
Zo nee, pas de instellingen aan.
LET OP, POP en IMAP instellingen verschillen van elkaar.
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Inkomende serverinstellingen
Mijn pop is met upcmail erin. Moet ik dit wijzigen naar Ziggo?
Ik heb een en ander conform aangepast. Ontvangen geen opmerkingen gekregen. Verzenden: server ondersteund de door mij opgegeven versleutelinge voor de verbinding niet. Hoe verder?
ALLES WERKT. FANTASTISCH DEZE COMMUNITY. HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL DANK.
Als reactie nog: ik heb ssl gewijzigd naar tls. En alles ging werken. Fijne avond nog voor jullie
@JK1960 welk emailprogramma wordt er gebruikt?
Microsoft Outlook 2013 (?). Moet eens verjongen, he!
@JK1960 Wat ik vaak bij deze versie van outlook deed is de versleuteling op automatisch zetten. Dat werkt vaak ook. Mooi dat het opgelost is.
Dank voor de tip. Alleen het werkt nu. En ik wil er maar beter niet maar aan zitten. Toch?
Dank, groetjes en mooi avond!!
Ik heb voorstel Bert toegepast. Werkt bij mij eenmalig. Na de wijzigingen worden de mails gedownload maar daarna niet meer. Komt weer dezelfde foutmelding. De gewijzigde gegevens blijven wel staan. Rara wat nu.
Ook naar de versleuteling gekeken?
@Gert H44 en welke foutmelding is dat?
Oef. Aanpassen instelling versleuteling was ik dus vergeten. Ssl, maar via automatisch functioneert het ook. Probleem met dank aan opgelost. Vraag me wel af hoe dit probleem zomaar ineens kan ontstaan als je niets aan instellingen hebt geweijzigd.
@Gert H44 Ik heb gisteren meer van dit soort berichten voorbij zien komen. Bijna bij iedereen die het probleem had waren de instellingen voor de mail servers niet de recente maar de verouderde dus ik vermoed dat Ziggo de oude per 1 april heeft uitgezet en dat daar in een keer de problemen vandaan komen. Zo kan het dus dat er iets gebeurt terwijl je zelf niks veranderd.
Blij dus met de kennis van en ondersteuning via de community
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...