1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ligotti

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik kan geen Ziggo email accounts meer maken

De laatste maanden kan ik geen nieuwe Ziggo email accounts meer maken plus dito nieuwe wachtwoorden, verleden week werd ik gebeld door een technicus van Ziggo die het ook geprobeerd had en die moest toegeven dat hij het ook niet kon. Wat hij en ik zagen, was verkeerd wachtwoord of naam. Ik zit al jarenlang bij Ziggo en dit is mij nog nooit overkomen. Wie heeft hier ook last van( gehad)? Wel krijg ik sms- jes van Ziggo dat het "gelukt" is maar die vlieger gaat helaas niet op. Ik kan uiteraard wel in Mijn Ziggo komen.

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier hetzelfde probleem, kan geen aliassen meer aanmaken en zag ook andere meldingen van dit fenomeen.

Ligotti
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Balen!

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Ligotti

Wat vreemd, ik ben direct gaan testen en ik kan zonder moeite een nieuw e-mailadres aanmaken. We stellen tegenwoordig wel hogere eisen aan een nieuw wachtwoord, Ook moet het nieuwe e-mailadres in kleine letters geschreven worden. 
Lukt het wel als je deze nieuwe eisen volgt?
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Madelon Wat ik ook invul, Opslaan blijft grijs en is niet aan te klikken.

 

Bert_0-1656923477886.png

 

Is dit een vergelijkbaar probleem, als aan de gang is met Producten wijzigen, wat sinds april vorig jaar niet mogelijk is in Mijn Ziggo, voor een aantal klanten?

 

Bert_1-1656923675884.png

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top @Bert, dank voor aanleveren van het voorbeeld! Misschien vraag ik naar de bekende weg hoor maar, is dit in meerdere browsers zo en in de app? 🙂 

Als dat zo is gaan we hier natuurlijk snel onderzoeken wat er nu precies aan de hand is en waarom het ons hier wel lukt. 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Madelon In de app???

Daar is het onderdeel E-mailadressen en/of zijn de emailadressen niet te vinden.

 

Maar ik heb het gevonden, vroeger werd het Opslaan vanzelf oranje, nu moet je eerst ernaast klikken op de pagina, buiten het invulveld, dan wordt Opslaan pas oranje.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Bert, gelukkig is 1 van ons scherp op deze maandagmorgen! Sorry 🙂 

Top dat je het euvel hebt gevonden! Lukt het met deze tip bij jou ook @Ligotti 

Ligotti
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee, lukt me niet, iemand anders van Ziggo, een technicus,  heeft het ook voor mij geprobeerd, ook hem  lukte het niet. En ik zit al heel lang bij Ziggo, nooit deze problemen gehad.

Ligotti
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nog een keer geprobeerd, niks  

Screen Shot 2022-06-27 at 20.26.22.png

Ligotti
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Probleem is nog steeds niet opgelost.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dank voor je terugkoppeling, @Ligotti. Als ik het goed begrijp klopt verder alles in Mijn Ziggo wel, maar je kunt alleen geen nieuwe e-mailadressen aanmaken of wachtwoorden van e-mailadressen wijzigen? 

Je kunt bijvoorbeeld wel gewoon je wachtwoorden van Mijn Ziggo aanpassen of andere wijzigingen opslaan? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic