De laatste maanden kan ik geen nieuwe Ziggo email accounts meer maken plus dito nieuwe wachtwoorden, verleden week werd ik gebeld door een technicus van Ziggo die het ook geprobeerd had en die moest toegeven dat hij het ook niet kon. Wat hij en ik zagen, was verkeerd wachtwoord of naam. Ik zit al jarenlang bij Ziggo en dit is mij nog nooit overkomen. Wie heeft hier ook last van( gehad)? Wel krijg ik sms- jes van Ziggo dat het "gelukt" is maar die vlieger gaat helaas niet op. Ik kan uiteraard wel in Mijn Ziggo komen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier hetzelfde probleem, kan geen aliassen meer aanmaken en zag ook andere meldingen van dit fenomeen.
Balen!
Hi @Ligotti,
Wat vreemd, ik ben direct gaan testen en ik kan zonder moeite een nieuw e-mailadres aanmaken. We stellen tegenwoordig wel hogere eisen aan een nieuw wachtwoord, Ook moet het nieuwe e-mailadres in kleine letters geschreven worden.
Lukt het wel als je deze nieuwe eisen volgt?
@Madelon Wat ik ook invul, Opslaan blijft grijs en is niet aan te klikken.
Is dit een vergelijkbaar probleem, als aan de gang is met Producten wijzigen, wat sinds april vorig jaar niet mogelijk is in Mijn Ziggo, voor een aantal klanten?
Top @Bert, dank voor aanleveren van het voorbeeld! Misschien vraag ik naar de bekende weg hoor maar, is dit in meerdere browsers zo en in de app? 🙂
Als dat zo is gaan we hier natuurlijk snel onderzoeken wat er nu precies aan de hand is en waarom het ons hier wel lukt.
@Madelon In de app???
Daar is het onderdeel E-mailadressen en/of zijn de emailadressen niet te vinden.
Maar ik heb het gevonden, vroeger werd het Opslaan vanzelf oranje, nu moet je eerst ernaast klikken op de pagina, buiten het invulveld, dan wordt Opslaan pas oranje.
Nee, lukt me niet, iemand anders van Ziggo, een technicus, heeft het ook voor mij geprobeerd, ook hem lukte het niet. En ik zit al heel lang bij Ziggo, nooit deze problemen gehad.
Nog een keer geprobeerd, niks
Probleem is nog steeds niet opgelost.
Dank voor je terugkoppeling, @Ligotti. Als ik het goed begrijp klopt verder alles in Mijn Ziggo wel, maar je kunt alleen geen nieuwe e-mailadressen aanmaken of wachtwoorden van e-mailadressen wijzigen?
Je kunt bijvoorbeeld wel gewoon je wachtwoorden van Mijn Ziggo aanpassen of andere wijzigingen opslaan?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.