Vraag
Reacties
Oplossing
GeurtsenRG
Level 5

Ik kan Safe Online XL niet instellen

Kan niet aanmelden

Als u toegang wilt hebben tot Safe Online, moet u zich abonneren op de service of contact opnemen met de ondersteuning om het probleem op te lossen.
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Is opgelost door de tweede lijn van Ziggo. Machtiging bij de F-Secure server was niet aanwezig.

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi GeurtsenRG,

Als je inlogt op je Mijn Ziggo, dan klikt op Producten en vervolgens op Internet, welk abonnement van Safe Online zie je daar dan staan? Safe Online, Safe Online L of Safe Online XL?

Heb je Safe Online trouwens al op meer apparaten geïnstalleerd?

Groet,
Evert
0 Kudos
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Ik ga naar mijn ziggo en dan bij producten internet Safe Online XL beheren. Daarop klikken en dat levert de pagina op:

Kan niet aanmelden

Als u toegang wilt hebben tot Safe Online, moet u zich abonneren op de service of contact opnemen met de ondersteuning om het probleem op te lossen.

Ik heb Safe Online XL nog nooit gebruikt
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Zie je dit ook staan?

Wat gebeurt er als je het via een andere browser probeert?
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Alles gaat zoals het moet maar nadat ik op Beheer Safe Online heb gedrukt volgt het scherm dat ik niet kan aanmelden.
Bitdefender weggedaan en chrome en edge gebruikt.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Sinds wanneer heb je Safe Online XL?

En wordt er misschien een pop-up geblokkeerd? Dit kun je rechtsboven in de adresbalk zien (in Chrome)
0 Kudos
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Er wordt geen popup geblokkeerd zoals er gemeld wordt:

Kan niet aanmelden

0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Dan weet ik het helaas niet meer.
Je kunt het beste even contact opnemen met Ziggo door bijvoorbeeld te chatten.
De chat kun je hier vinden en is 24/7 open.
0 Kudos
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Is opgelost door de tweede lijn van Ziggo. Machtiging bij de F-Secure server was niet aanwezig.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Ah, fijn dat het nu wel werkt!
Succes met instellen en mocht dat of iets anders niet goed gaan, dan weet je de community te vinden! 🙂

Fijne avond verder! :sunglasses:
0 Kudos
Marianne
Community Developer
Community Developer
Welkom op de Community, GeurtsenRG. Fijn dat je inmiddels gebruik kan maken van Safe Online. Bedankt dat je de uiteindelijke oplossing hier post, top!
0 Kudos
GeurtsenRG
Level 5
Topicstarter
Ziggo bellen en de machtigingen goed laten zetten door de 2e lijns
0 Kudos