- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja
- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele? Alleen op mijn mobiel.
- Speelt het probleem constant of af en toe? Nu voor het eerst
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele? Niets werkt qua internet via wifi
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur? Nee
- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt? Nee
- Kun je inloggen op het Ziggo modem (of op je eigen router)? Nee
- Andere bijzonderheden? Nvt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er was een verband tussen de wereldwijde Facebook/Whatsapp/Instagram storing gisteren (4 oktober) en Huawei apparatuur die plots (wel verbonden met wifi) geen internettoegang meer had.
Dit is inmiddels opgelost, maar of dat een gevolg is van het oplossen van de Facebook storing of dat Huawei zelf een oplossing heeft getroffen durf ik niet te zeggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @IlsevanMarion en een warm welkom op de Community,
Goed dat je jouw weg gevonden hebt naar dit forum! Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment geen internetverbinding hebt. Dit lijkt mij ontzettend vervelend! Zo te lezen heb je zelf al een en andere nagelopen en uitgesloten. Kun je ook eens naar de stappen op deze pagina kijken? Lost dat het ook niet op, laat het ons dan weten, we helpen je hier dan graag verder.
Heeft u toevallig een Huawei mobiel? Ik zie daar meerdere problemen mee sinds kort op dit forum.
Dank je Jesco. Ik heb idd ook een Huawei en ik zag ook al een topic voorbij komen daarvan. Inmiddels werkt het weer (geen idee hoe of waarom, maar het werkt). Hopelijk komt Huawei met een goede update om dit probleem op te lossen.
@IlsevanMarion Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost en dat je nu weer kunt internetten. 😉
Er was een verband tussen de wereldwijde Facebook/Whatsapp/Instagram storing gisteren (4 oktober) en Huawei apparatuur die plots (wel verbonden met wifi) geen internettoegang meer had.
Dit is inmiddels opgelost, maar of dat een gevolg is van het oplossen van de Facebook storing of dat Huawei zelf een oplossing heeft getroffen durf ik niet te zeggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.