1
Vraag
2
Reacties
phast

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden a

Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden altijd doorgestuurd naar mijn Ziggo mailadres. Het valt op dat heel veel van die e-mails in de spam terechtkomen. Zelfs van gerenomeerde bedrijven als de overheid, NRC e.d. Dit probleem is sinds kort het geval, ik schat vanaf ca juni 2022.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4014Oplossingen
  • 14918Likes

In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.

 

Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4014Oplossingen
  • 14918Likes

In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.

 

Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.