Vraag
Reacties
Oplossing
phast
Level 1

Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden a

Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden altijd doorgestuurd naar mijn Ziggo mailadres. Het valt op dat heel veel van die e-mails in de spam terechtkomen. Zelfs van gerenomeerde bedrijven als de overheid, NRC e.d. Dit probleem is sinds kort het geval, ik schat vanaf ca juni 2022.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.

 

Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.

 

Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)

0 Kudos