Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden altijd doorgestuurd naar mijn Ziggo mailadres. Het valt op dat heel veel van die e-mails in de spam terechtkomen. Zelfs van gerenomeerde bedrijven als de overheid, NRC e.d. Dit probleem is sinds kort het geval, ik schat vanaf ca juni 2022.
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.
Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
In de achtergrond is er veel veranderd om spam te voorkomen.
Ik vermoed dat de spamfilter aanslaat op het feit dat er iets ingesteld moet gaan worden wat betreft Protectie tegen e-mailphishing (DMARC, DKIM en SPF) (internet.nl)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.